11. helmikuuta 2013

# K-2






Tein tänään elämäni alelöydön♥ Huonoista pimeällä häsätyistä kuvista huolimatta niissä komeilevat talviset, ihanat Jeffrey Campbellin K-2:set♥ Olin pakollisella ostoskierroksella kampissa ja käyn yleensä aina kiertämässä Spiritstoren. Just sen takia, et mitähän JC:itä siellä tälläkertaa löytyy. Spiritstoressa oli tänään alennetuista hinnoista vielä -50% ale ja voi jeesus mä näin nämä siellä hyllyllä. Kokoja oli 38 ( minun ) ja 39. Sovitin ja käveleskelin näillä tovin liikkeessä ja totesin ne täydellisesti istuviksi kengiksi. Niinkuin JC:t yleensäkkin ovat. Mietin ja mietin ja en kuitenkaan ostanut. Myyjä tuumas vain et "et sä noin halvalla saa Campbelleitä mistään". Siitä huolimatta lähdin pois ja soitin hätäpuhelun Weedille. Ostin hiusvärin ja palasin Spiritstoreen (viinakauppaan) ostamaan ne. Näiden alkuperäinen hinta oli 199€. Alennettuhinta 130 euroa ja vähän päälle. -50% vielä ja.... maksoin näistä 69 euroa. 69 EUROA. VOI LUOJA MÄ LENNÄN!!! 

Oon ettinyt talvikorkkareita iät ja ajat. Näissä on talvipohja ja sopivasti korkoa. Kengät ovat nahkaa, niillä ei vamastikkaan kaadu tuolla jäätiköillä ja ne näyttävätkin kaikenlisäksi niin upeita et taidan kohta heittää veivit. Ja ne maksoivat 69 euroa 65 senttiä. Reilu 129 euron alennus alkuperäiseen hintaan verrattuna. HIHIIII♥♥

OON NIIN ILONEN! 
OON ILONEN NÄIDEN KENKIEN LISÄKSI MYÖS SIITÄ ET KRISTA EDUSTAA SUOMEA EUROVIISUISSA a aa a aa a ding dong♥

Oh. My. Gosh. I made today a lifetime salefind. Jeffrey Campbell K-2 boots! Only 69 euros. I cant believe this happened to me♥ I went at shoe and clothe store called Spiritstore today. Spiritstore and Stockmann are only places in here Finland where you can find JC boots. At least I think.... Spiritstore have today extra -50% sale from already on sale items. And then I saw these. Oh my gosh my size and only 69 euros. I tried them on. Perfect, like JC's always are. I'm so happy! I've been searching a cool winter boots for a while and now I found them! Winter soles, wedges, leather♥ perfect combo♥ GOSH IM SO HAPPY!!!!! 


FOLLOW ME

8 kommenttia:

  1. olen sanaton: ei JC voi saada tohon hintaan ! mahtava löytö, pakko myöntää(; ja kengätkin ovat aivan upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO NIIMPÄ. Myyjä sai mut ylipuhuttua sanomalla noi taikasanat. Oli pakko kääntyä takaisin :D ♥

      Poista
  2. VOI JUMA ET OON KADE!!!!! <3

    VastaaPoista
  3. OOOOOOOO, OON ETTINY NOITA KENKIÄ MUT NIITÄ EI LÖYDY MISTÄÄN! Ei netistä eikä Lahden Spitit Storesta! ;___;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi taitaa olla jo sen vean vanha malli ettei sitä oikein saa enää mistään. netissä ei ainakaan enää ole :)

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)