19. syyskuuta 2012

# Puhdasta pyykkiä




Naomi on hemmotellut mua pahemman kerran kahdella ihanalla tuoksulla. En tiedä mitä oon tehnyt ansaitakseni nämä :-D No, okei. Naomi sai työnsä puolesta Juicy Couturen uutuustuoksun Viva La Juicy Le Fleur josta ei itse tykännyt ja ojensi sen minulle. Oi voi. Aivan ihana tuoksu♥ Tämä jumalainen eau de toilette koostuu mandariineista, raikkaasta kuusamasta, marjoista, jasmiinista ja ulpukan kukkaisista sävyistä. Pirskahdus kermaista vanilijaa ja karamelliakin löytyy kauniin pullon uumenista. Mulle on hajuveden tuoksun lisäksi hyvin tärkeää miltä pullo näyttää. Jos pullo on tylsä, rumemman puoleinen mutta tuoksu hyvä en luultavasti osta sitä koskaan. Etsin tuoksun jonka pullokin on sen mukainen. Tykkään kukkaisista ja makeista tuoksuista ( inhoan kuitenkin Escadan teenager tuoksuja yli kaiken :---D) Juicy Couturen tuoksut ja pullot ovat aina olleen mun mieleen ja hypistelenkin niitä usein hajuvesiosastoilla. 

Mikä Juicyn hajuvesistä on sun lemppari? Mikä tuoksu on ylipäätään sun suosikkituoksu?
Mun suosikkeihin kuuluu kaksi tuoksua ( jotka ovat ainot tällähetkellä omistamani :-D) Viva La Juicy Le Fleur ja John Gallianon Parlez -moi D'Amour♥ Maltan tuskin odottaa kun Lady Gagan Fame saapuu suomeen, että pääsen haistelemaan onko se yhtään mulle sopiva tuoksu :) 



Toinen hyvältä tuoksuva asia jonka Naomi osti muka itselleen ja antoikin sen mulle oli Kicks myymälöiden suhteellisen uusi Hand Cream ja Body Lotion tuotesarja söpöillä purkeilla ja herkullisilla tuoksuilla höystettyinä. Töissä kuivuu kädet todella nopeasti enkä ole saanut aikaiseksi ostaa käsirasvaa laukunpohjalle vieläkään. Naomi kuitenkin korjasi asian. Kicksin Clean Laundry niminen käsirasva tuoksuu aivan jumalaisen hyvältä. Tuoksu muistuttaa todella puhdasta pyykkiä, mutta on samalla hienostunut sekä puhtaan tuoksuinen. Sen koostumus on pehmeää ja kädet kiittävät - mieli myös♥ Body Lotioneissa, bodybuttereissa hand creameissa sekä showergeeleissä on mahtava  tuoksuvalikoima. Clean Laundryn lisäksi tuoksuista löytyvät Lemon Curd (sirtuuna) joka tuoksui mielestäni Tolulta :--D, Strawberry Rhubarb (mansikkaraparperi), ja Chocolate Toffee (suklaatoffee) joka tuoksui aivan saakelin hyvältä! Omat suosikkini oli kuitenkin Clena Laundry jota kelpaa nyt levitellä kuiviin käsiin pitkin talvea♥ 

Translation// Naomi gave me these two amazingly good smelling cosmetics. Juicy Couture's new eau de toilette Viva La Juicy Le Fleur smells soooo good and bottle looks so pretty and girly♥ Kicks hand cream Clean Laundry smells like clean laundry but fine and clean at the same time. Now I have good hand cream for winter :) What is yours favourite parfyme? I can't wait to smell the new Lady Gaga's Fame! We don't have this parfyme in Finland yet. 

8 kommenttia:

  1. Mä oon kuolannu tota Juicyn tuoksua ihan vaan ton pullonkin takia siitä asti kun sen ekan kerran näin. :D Juicy Couturen hajuvesipullot on vaan niiin nättejä. :)

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi toi kuulostaa niin mun hajuvedeltä <3

    VastaaPoista
  3. Ois kyl kivaa saada itekki ilmaseks toi hajuvesi :')

    ~Anni

    VastaaPoista
  4. Mä muuten haistoin sitä Famea laivalla mutta ei nyt jostain syystä jäänyt ihan täysin elävää mielikuvaa mutta en ainakaan nyrpistänyt nenääni sille. En ehkä ite hanki mutta oli ihan jees, aika vahva. Gagamainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. naomi toi mulle tuoksunäytteen siitä, eli palkkapäivää odotellessa :D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)