29. syyskuuta 2012

# Hipsterilegginsit




Hattu hat - Seppälä
Niititetty bikertakki studded biker jacket - H&M +DIY
kauluspaita blouse - Seppälä
Raitatoppi (alla) top - Gina Tricot
Cross leggings - ebay
Laukku bag - nelly.com
Jeffrey Cambell's Lita Shoes




Tykkään syksystä. Kotitalon seinä näyttää aivan sairaan upeelta lieskan punaisena. Syksyllä tuoksuu ihanalta; vanhalta ja turvalliselta. Märältä ja kastemadoilta. Mummolalta.  On synkkää, satelee♥ Syksy on minun vuodenaikani. Oon aina väittänyt olevani kesänlapsia mutta olen valehdellut sekä itselleni että muille. Syksy se on. Tänään bussipysäkillä pultsari kyseli, että onko tuo nyt sitä goottityyliä. Vastasin vain, että ei ihan omaani vaan. Goottius sopii syksyyn joten eipä se mittään.

Olin ihan innoissani kun postiluukusta tipahti ensimmäinen ebaysta tilaamani asia - hipsterilegginssit. Niin hienot!! Jotenkin tuo ristijuttu ei ole iskenyt muhun yhtään.... ei ne ginatricotin ristineuleet tai rukousnauha tyyppiset ristikaulakorut ole olleet yhtään mun juttu.  Mutta nämä överit cameltoepöksyt... tiukkaa rakkautta ja naimisiinmenoa. Ebay on tästälähtien mun paras ystävä. Vihdoinkin pystyn hankkimaan netin ihmeellisestä maailmasta vaatteita joita rakastan - kiitos paypal kun viimeinkin toimit!!! 

Laiskan unelma löytyi Seppälästä. Kevyt piilonapitettu kauluspaita tukevasti kiinnitetyilla kaulusniiteillä on jo hetkisen aikaa Seppälän henkareilla keikkunut. Nyt mulla on vihdoinkin jotain uutta työvaatetta laittaa päälle töihin niiden jo vanhojen riepujen tilalle. Ja jotain jossa tunnen itseni omaksi itsekseni.

Models Own vetelee Seppälässä viimeisiään ja olihan viimeisistä kynsilakoista joita jäljellä on pakko hankkia edes yksi. Models Ownin lakat on nyt vain 3 euroa ja kun ne loppuu merkkiä ei enää tule myyntiin :( Harmi. 
False Lash Effectin ostin Sokkarin 3+1 päiviltä. 

Oon muuten enemmän kuin innoissani Tiia Vanhatapio By Seppälä mallistosta joka ilmaantuu muutamaan keskustan liikkeeseen 1.11♥ maltan tuskin odottaa.


Käytiin tänään Naomin kanssa Kannelmäen Ainossa kiertelemässä + kaupungilla tietenkin. Naomi ( ja minä samasta kupista) maistoi ensimmäistä kertaa tuota "kuuluisaa" Bubble teetä ja voi jeesus voin sanoa että hyi helevata ku on pahaa kuraa :D Ostan mielummin mäkkäristä pirtelön. Hipsteritee versus minä. 1-0 minulle. Mäkkärin jonossa teinit tuijotti kauhuissaan kun naomi heitti sentin verran juodun kulpateepurkin roskikseen :'D  Mikä siinä on niin hyvää? 

Haalin Ainosta kotiin hyvän läjän kirjoja. Oli pakko. Uusikuu, Epäilys ja Aamunkoi kappalehinta 3 euroa. Mulla on Houkutus ollut jo pidemmän aikaa itsellä ja oon metsästänyt näitä kolmea edellä mainittua antikvareista ja kirppiksiltä. Nyt oli vain pakko ottaa. 9 euroa puuttuvista osista. Sillä saisi yhden kirjan antikvarista. Jo Reesin Kostajattaret on sen verran loistava kirja, että Uhkapelurit lähti matkaan myös. Naomi tosin osti sen ja väittää sitä omakseen mutta katotaan nyt :D Naomi osti mulle Sophie Kinsellan Kevytkenkäisen kummituksen - joka on aivan ihana kirja - ja Soitellaan, Soitellaan!:n jota en ole vielä lukenutkaan edes. Kinsellat ja Uhkapelurit maksoi kappaleeltaan 2 euroa. Voi tätä kirjaonnellisuutta♥ 


Translate// new leggigs from ebay, YAYYY! and new studded blouse from Seppälä. Im married with my clothes again. I also tasted that famous Bubble Tea and that's totally not my thing. Tastes disgusting :-D Naomi and I buy few books from flea market. Stephenie Meyers books only 3 euros! Now I have those all♥ 

12 kommenttia:

  1. Voi eiiii....Models Own on mun mielestä passeli kynsilakkamerkki! :( Saako sitä sitten enää mistään Suomessa?? :< Itken.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo yhtään varma saako sitä enää sitten suomesta mistään :l

      Poista
  2. Minäkin kävin ostamassa bubble tea:n. Aivan kamalan makuista..
    Ulkomailta ostaessani se on ollut aivan ihanan makuista mutta Petyin pahasti ;((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan hirveetä kuraa :D en ymmärrä miten sitä pystyy juomaan kun ne oksettavat marjanpimpulat hilautuu suuhun pillin mukana.

      Poista
  3. mulla on noi samat legginssit :D melike

    VastaaPoista
  4. Miks noi kuvat tulee yli tosta toisesta reunasta? D:

    Mut sitähän mä olin tulossa sanomaan, että... Tee joskus videopostaus?? :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska suurensin kuvakokoa ja unohdin leventää blogia :D nyt ne ei enää tuu ylitse! Inhoan videopostauksia yli kaiken sen takia en oo itekkään tehnyt niitä kuin ihan muutaman. katotaan nyt jos joskus tulee hyvä aihe josta tehdä. En varmasti koskaan tuu tekeen videopostausta jossa selitän vain mitä oon päivän aikana tehnyt ne on maailman tylsimpiä ja puuduttavimpia jos tyyppi videon takana ei osaa puhua/ esiintyä tai editoida :D

      Poista
  5. http://www.facebook.com/melisa.turunen.14

    Tämmönen löyty tossa facee selatessa. Et varmaan oo siä ite? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin taas tätä. Ilmiantamaan vaan :D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. nii on vaikka onkin vielä kesken :D ♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)