9. elokuuta 2012

# Sosiaalinen elämä-- onko se ruokaa?




Tämä. Se oli menoa samantien. Tiesin heti, että tuo on mun syystakki. tekomokkajäljitelmä. sininen. biker. Täydellinen. 

Paketissa olivat myös nämä sukkikset ja pari juttua tänne kämppään, kuten keittiöpyyhe ja säilytyskori :) 
Takki mulla olikin tänään toista kertaa päällä ja se on ihanin kaikista. 



Tapasin tänään ystävätärtäni kaupungilla. Ei oltu nähty Ulpun kanssa noin... vuoteen. Se on aika pitkä aika se. Päätin, että tämä mun sosiaalinen(netti)elämä saa taas pikkuhiljaa muuttua oikeaksi sosiaaliseksi elämäksi :--D Ulpu kiikutti mut Johto Cafeen salaatille. Nyt ymmärrän täysin miksi siellä on aina kilometrien jonot. 



Johto Cafesta lähdettiin kiertelemään ympäri kaupunkia. Pyörittiin kaupoissa ja mölötettiin kuulumisia. Kun jalat alkoi olla kävelystä tunnottomat, päädyttiin Kiasman terassille jonneka Naomikin tuli töiden jälkeen istumaan. Vähän kylmä siinä terassilla istuessa välillä tuli mutta oli oikein mukavaa. 




Biker & shortsit jacket & shorts- H&M
Toppi top- Second hand
Sukkikset stockings - Seppälä
Laukku & Kengät Bag & Shoes- Nelly.com






Liika on liikaa... ei vaan just hyvä! Aioin laittaa vielä siniset kengätkin, mutta hälärit pään sisällä alkoivat soida ja jätin ne kuitenkin kotiin. Aika hyvin ovat sävy sävyyn takki ja shortsit. Tuo takki on kyllä aivan järjettömän ihana. En voi saada tarpeekseni sinisestä♥ Onneksi syksy on tulossa ja takit alkavat olla taas pakollisia :)

Nyt olis taas nukkumaan menon aika. Huomenna on pitkä duunipäivä tiedossa. Pakastimesta vielä vanilijacoociejätski ja kirjan kanssa peiton alle♥

Translation// I met today my friend Ulpu. Last time we saw each others like an... year ago. Yup, that's a long time. I wear my new superblue and super awesome H&M biker jacket and same blue shorts. Looks awesome man! We ate so yummy salads at Johto Cafe and drink long drinks at Kiasma terrace. Now i need to go bed... or maybe I'll eat some ice cream first :) 

32 kommenttia:

  1. aww nii ihana asu vaikka sinistä onki joka puolella!<3 toi buzz paita on ihana mut ärsyttää ku noi koot ei iha mahu... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olisin niin ostanu jos ois ollu 170 saakka koot :-D sähkönsininen<3

      Poista
  2. Rakastan noita naomin hiuksia!!<3

    VastaaPoista
  3. Oot aika kettu koska katoin tota takkia sun päälläs ja tajusin et ei vittu upein kaikista mä tarvin sinisen takin. <3
    Itkin verta tolle paidalle, lievitin tuskaa ostamalla sen mun kohta 6v pikkuveljelle c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jo kaksi saman sinistä takkia... Hupsistarellaa :-D tosin ihan erimaata kummatkin. No mulla ei oo ketään kelle ostais... Angukselle? :-D

      Poista
  4. Mitäs kerpelettä! Miksei mulle oo tullu H&M:n syyskuvastoa :( oon odottanu sitä ku kuuta nousevaan, mutta se ei näy tai kuulu! Hmph, suutuin Henkalle ja Maukalle :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon selkeesti liian aktiivinen nettishoppailija et mulle laitetaan kaikki kolmenkin sivun kuvastot :---D

      Poista
  5. Vissiin suu taas ollu hirveen vauhdissa tossa mun ja naomin kuvassa :D Ehkä hirvein ilme ikinä!

    Kiitoksia ihanasta ja ratkiriemukkaasta päivästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ku just hyvä tilannekuva :-D otetaan uusiks. Pian. Ei vuoden päästä :-D

      Poista
    2. Todellakin :D jo vaikka jo ens viikolla jos teijän aikatauluun nappaa :)

      Poista
  6. heihei miks mä en pääse sun blogikirppikseen ): ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on suljettu, koska siellä ei ole mitään :-) avaan sen taas kun saan sinne myytävää!

      Poista
  7. hihi, just pari viikkoa sitten ostin pikkuveljelle ton buzz paidan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy kai ostaa angukselle kun ei oo muitakaan :-D

      Poista
  8. toi viimenen kuva on ihana :-)!

    VastaaPoista
  9. jumankekka nainen sä näytät upeelta! :--)

    VastaaPoista
  10. Voi apua toi takki ja laukku on ihan täydellisen ihania *___* Kai sitä on jätettävä jotain rahaa säästöön täällä, koska toi takki on ihan must have!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiköhän sieltä jaappanistaki yhtä hienoa takkia löydy ;)!

      Poista
  11. Makee asukokonaisuus jälleen kerran! :)

    VastaaPoista
  12. Näyttää kyllä hyvältä tuo salaatti, tuli heti nälkä! Ja ihana takki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos♥ se on niiiiiiin hyvää että tänäänkin piti taas käydä :D

      Poista
  13. Oon aina ihmetelly et onx Naomin nimi oikeesti naomi???????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo, mutta sitä kutsutaan Naomiksi. Melkein vois sanoa et naomi on oikea nimi :D

      Poista
  14. Naomi on kaunis <33333

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)