3. elokuuta 2012

# CASUAL. ALMOST. - OOTD





Se tunne kun tarvitsisi kuvien ottajaa kun ei ole olemassa kaukolaukaisinta, jalustaa tai mitään muutakaan ja sitä ei vain löydy. Pakko oli odotella Naomi töistä, ennen kuin sai otettua asukuvat - sisällä. Pimeässä kämpässä. Ei saa valittaa. Tällaisessa asussa köpöttelin kaupungissa tänään. Asiallinen. Muttei kuitenkaan asiallinen. Tämän flikan vaatekaapilla ei hirveen asiallisissa kuljeta :-D Tuo bleiseri taitaa olla ainut "siisti" vaate jonka omistan. Kun sen eilen puin, en malta käyttää taas muita. Tosin H&M:n paketissa joka odottaa Larun keskustassa ärrällä olisi huiman kiva uusi syystakki.

Laitoin innoissani tänään farkut jalkaan - todetakseni, että kuolen kuumuuteen niissä. En oikeastaan ymmärrä mitä vaatteita tässä Suomen "loppukesässä" täytyisi käyttää ettei olisi kylmä tai liian kuuma. Verkkareita? 

Korvikset earrings - Seppälä
Bleiseri blazer- H&M
Toppi top - Restyle.pl
"chanel" bag - second hand
Farkut jeans - second hand
Litat shoes - Jeffrey Campbell




Ainut syy kaupunkiin lähdölle vapaapäivänäin oli Weekend -festareiden lippujen haku Tiketistä. Jee! Edes joku festari tähän kesään kun provinssi ja ruisrock jäi välistä. Weekendissä ei tosin ole mikään HUIMA esiintyjäkaarti, mutta sen verran monta kivaa kuitenkin, että hankin lipun. Viime tingassa. Niitä ei hirveästi enää ole jäljellä. 

Pääasiassa lopullisesti innstuin Weekendiin menosta kun kuulin Breathe Carolinan esiintyvän siellä. Olin BC:n Nosturin keikalla ja ♥. David Guetta on myös varmasti näkemisen ja tanssimisen arvoinen. Hurtsin kaikki suomenkeikat oon missannut ja NYT_VIHDOINKIN näen nämä tyylikkäät miehet samalla reissulla. Näiden kolmen lisäksi sieltä löytyy myös aina ihana Jukka Poika. Stigin aion mennä tanssimaan sillä otetaan ryyppy ja huikka! Redraman Kickstart on sikahyvä biisi ja tykkään myös Nimetön bändin niistä parista biisistä jota oon Voicella kuullut. Tulee varmasti hyvät festit ja en malta odottaa BC:tä♥ 

Keitä muita on tulossa Weekendiin ( itsehän en edes tiedä missä Espoon Luukki on) ja mitä mahdollisesti menet erityisesti kuuntelemaan/katsomaan/tanssimaan? 

Oon myös ihan exited sillä parin viikon päästä on myös Lady Gagan keikka♥ Itken silmäni päästä. Sanoinkin jo Naomille, että maski, joka on suunnitteilla keikalle täytyy olla kyyneleiden kestävä. Naomin meikkipakista kuulemma löytyy sellaisetkin tökötit että kiroan seuraavana päivänä :- D Hyvä. 

Ihanaa, että tässä kuussa tapahtuu kaikkea mukavaa♥ Tykkään elokuusta! 

Kissakorneri: 

HEEEHEHEHE. 
Naomi tuijotti mua kuin tarhapöllöä kun hihittelin ja napsin kuvia fashionista Anguksesta.

22 kommenttia:

  1. mä tarvitsen ton paidan mun elämään :< ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on halapa! Mut aina loppuunmyity restylessä :(

      Poista
  2. Voih, saapasjalkakissa on sittenkin olemassa ja vieläpä koroilla ;3 ♥

    VastaaPoista
  3. millon tulee asuntopostausta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asunto on niin kesken et ei kunnon postausta tuu vielä mutta mulla on muutamia kuvia joita voisin esitellä :)

      Poista
  4. voi miks otit snaket poiiis? D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ei vaan enää sopinu mulle. En tykänny niistä enää :-D

      Poista
  5. ollaa paitasamiksii :))

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva asu kyllä! Tykästyin ihan hurjana tohon paitaan:-) tommoset printtipaidat on niin kivoja, ja varsinkin kun niihin yhdistää tollaset hemmetin upeat kengät!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Printtipaidat on kivoja! Harmi et kaikki siistit kuten cyberin paidat maksaa ihan sikana :(

      Poista
  7. Ihana kisu XD<3 voih jos se karkaisi ja tois noi litat mulle :-) hyvä suunnitelma, right?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kengät on tällähetkellä hyvässä tallessa, mun jaloissa :-D varastaminen ei onnistu siis haha

      Poista
  8. Mistä ostit/tilasit noi Jeffrey Campbellin korkkarit? 0_0 Haluun haluun !! paljon noissa on korkoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stylepit.com vai mikä se oli :-) suht edullisia siellä. Noi on kyl aika usein loppuunmyidyt. En yhtään tiedä paljon noissa on korkoa. Veikkaisin et yli 10 senttiä reippaasti.

      Poista
  9. Siis apua, mä olin eilen liikenteessä kaupungilla ja mulla oli tuo Ariel-paita ja muutenkin melkeen samanlaiset vaatteet! Tuntui ihan hullulta tulla tänne ja nähdä miten yks yhteen oli osunut, haha :D Bleiseri vaan oli punainen mulla, mutta henkkamaukalta kans. PS. Ootan aina ihan naamoissani noita kissakornereita, aww ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aika sattuma :-D punainen bleiseri kuulostaa todella hyvältä. Kissakorneri on tän blogin helmi <3

      Poista
  10. Eeeheheheee, en kestä tot kissakuvaa xD

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)