16. kesäkuuta 2012

# Tukkalääkärissä




Siitä on kuulkaas aikaa. Kun oon viimeksi ollut kampaajan käsittelyssä meinaan. Kieltämättä en osaa sanoa edes vuodenaikaa jolloin viimeksi olisin istunut kampaajantuoliin. Mulle muistuu kauhukuvina mieleen kun värjäsin ensimmäisen kerran mustavalkoiseksi hiukset kampaajalla. Mustasininen tukka. Sen jälkeen värjäytin tukkani aina kavereilla kun oon ite niin urpo etten osaa :-D

Nyt kuitenkin päätin että tälle tukalle on pakko tehdä jotain ja juurikasvu alkoi olla taas jo kilometrin luokkaa. Päädyin kutsusta hakaniemeen Parturi-kampaamo Voxyyn Lauran hoivattavaksi. Aina kun huristelee kolmosen ratikalla karhupuistoa kohti ( tai toiseensuuntaan)  ei voi välttyä huomaamasta Voxyn houkuttelevan isoja ikkunoita. Hassu sattuma, että Laura puuhailee hiustenparissa juuri siellä, minne olin aikeissa mennä "kunhan vaan saisin aikaiseksi varata ajan" Nyt oli pakko, käsky kävi :-D

Kampaamoon mentäessä en tiennyt mitä haluan hiuksilleni tehtävän joten päädyttiin ihan vain leikkaamaan huonot latvat pois, kerrostamaan että saan tukan nostettua taivaaseen saakka ja värjäämään hirvittävä juurikasvu pois. Olen erittäin tyytyväinen. Seuraavalla kerralla vois repäistä ja laittaa elämän risaiseksi tekemällä oikeasti jotain radikaalia tälle pehkolle. Voxy on oikein viihtyisä kampaamo. Taisin olla silmät puoli ummessä istuessa päähieronnassa samalla kun tuoli hoiteli hieronnan selän puolelta♥ Oon yleensä tosi malttamaton enkä jaksa istua paikoillani kovin kauaa. Aika kuitenkin sujahti hetkessä juodessä teetä ja jutustellessa mukavia. Maltan tuskin odottaa seuraavaa operaatiota. Josko hankkis ne pidennykset ja leikkais suoran otsiksen. Niinku Jenni vartiaisella, Loreenilla tai L-Koodin Jennyllä.  Tai jos värjäis mustavalkoiset takas? 



Laukunpohjan täytteeksi ja painoksi sain testattavaksi aina niin ihanaa Tigiä. Mun kokemus Tigistä on kuitenkin yllättävän vähäistä. Olen omistanut tasan yhden hiuslakan Tigiltä (Rockaholic) joka oli ihan peruskamaa, sillä sai tukan pysymään hyvinkin paikallaan. Oon nyt kuitenkin Masterpieceä käyttäessä huomannut, että hiuslakka ei siitä paljoa paremmaksi voi enää mennä. Mestariteos, kuten pullo itse ilmoittaakin. Naomi oli hermona joka päivä kun lainailin aina sen Masterpieceä. Se alkoikin ottaa sen aina töihin mukaan. Minä sitten jouduin olemaan aina ilman lakkaa :--D haha. Nyt mulla on oma ja pidän huolen siitä, että kun Naomin lakka loppuu, se ei saa koskea siihen milliäkään. Masterpieceä ei tarvitse suihkauttaa kuin painallus ja tukka pysyy hyvinkin pöyhkeänä pitkään. 

Samalla reissulla tais loppua mun markettishampoiden käyttö. Tigin suloisen väriset shampoo ja hoitoaine ajautuivat myös mukaani ja pakko myöntää jo pelkän tuoksun takia. Tässä kohtaa taas toivoisi että tähän voisi nyt liittää tuoksunäytteen :-D Karkki, kinuski, hattara. Nuo kolme sanaa mulla ensimmäisinä tulevat mieleen kun nuuhkaisen. Shampoo lupaa räjäyttää hiuksiin täyteläisyyttä, tuuheutta ja kimmoisuutta. Hoitoaine kertoo antavansa kevyen lopputuloksen ja tuuheutta, tuuheutta♥ Taidankin tästä mennä suihkuun nuuskimaan...

Hiukset näyttää ja tuntuu nyt ihanan hyväkuntoisilta. Hyvästi markettiväreillä värjätyt korvat ja otsa! Tälläisissä kuteissa meikä asteli kampaajalle. 

kukkaseppele - Hivenn
Biker & Shortsit - H&M
kukkakuosi kauluspaita - Gina tricot
Legginsit - Seppälä
Laukku - nelly.com
Nellyn matsumotot - second hand

kuva Voxyn nettisaitilta
 Parturi-kampaamo Voxy
Porthaninkatu 3, Hakaniemi.

pakko laittaa kissakorneri vielä: 
Angus pesemässä tukkaansa.

PLÖLÖLÖ

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ne on♥ yhdet mun lemppareista :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. se mulla on ollu mielessä pidempäänkin :) EN vaan tosin tiedä jaksanko kasvattaa kun tekee salaa mieli lyhyttä tukkaakin :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. muuten kyllä, mutta saisin luultavasti potkut töistä niiden takia :-D

      Poista
    2. No et varmaa sais... :D Tai no riippuu mis oot töis mut esim Seppälä, tuskinpa vaa saisit mitää potkuja. (--:

      Poista
    3. sitä ei kuule koskaan tiedä :D se tosin selviää vain koittamalla jos potkut tulee niin sit tulee ja teen valituksen :'D tosin en oo varma jaksanko taas sitä värjäys rumbaa ja erityisesti sitä että hiukset olis oranssit hetken aikaa ja se on asia mitä en kestä.

      Poista
  4. suora etuotsis vois sopia sulle (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näytän pikkutytöltä :-D Mutta mulla ei oo suoraa otsista ollut koskaan pitkissä hiuksissa. Mulla ei oo koskaan ollut edes näin pitkiä kuin mulla nyt on! Suora otsis on ollut useastikkin nuorempana

      Poista
  5. Mustavalkoset takas joo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ois niin hianot♥ Mut kuten vastasin jo aikaisemmalle kommentoijalle saisin varmaan potkut :-D

      Poista
  6. Joo, mustavalkoset takas. Tosin... Ne ois varmaan vähän mustaoranssit aluks, eihän edes kampaamossa saa kunnolla mustaa blondattua. D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, ja mähän en kestä mitään kusenkeltasta tukkaa :-D Sen takia en luultavasti värjääkkään. Teininä sen vielä kesti kun kulki muutenkin niin järkyttävän näköisenä mut nyt mun ego ei kestäis kusenkeltasta hetkeäkään :D katotaan nyt mitä keksin

      Poista
  7. Värjää valkosta sekaan, mutta älä niin radikaalisti :) Tyyliin vaikka jotain Christina Perrin tapaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mistä te tiedätte mitä mä oon miettiny?? :----DD meediot! Oon ajatellut christina perrinkin tukkaa haikeudella!!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)