26. kesäkuuta 2012

# Lita Shoes


Bandana-huivi scarf - Cybershop
Paita shirt - Seppälä
Shortsit shorts - Marketti
Litat shoes - Jeffrey Campbell♥

 Oon liian pitkään ja liian kauan jo huokaillut muiden Jeffrey Campbell - kenkiä. Oon liian pitkään ja liian kauan tuijottanut niitä myös nellyn sekä muiden mahdollisten nettikauppojen sivulla. Satuin kuitenkin vilkaisemaan kommentteja nellyn sivuilla. "Stylepit sivulla nää on paljo halvempia" Piru vieköön. Niinhän ne oli. Melkein 60 euroa halvemmat kuin nellyllä. Kyttäsin 38 kokoa stylepitissä joka päivä ja vihdoinkin kun niitä oli tilasin ja olen onnellisin nyt. Sitten alkoi uusi kyttääminen. Mä tuijotin noin viikon aktiivisesti postin jäljityskoodilla että missä paketti menee. Juhannuksen pyhinäkin väänsin kyyneleitä "miksei se paketti oo liikkunut minnekkään?" Eilen se viimein oli postissa ja hain sen samantien. 

Oi voi voi♥♥ Sydän pysähtyi viideksi sekunniksi kun avasin pahvilaatikon jonka sisältä paljastui tämä. 






Jeffrey Campbell Lita-shoe. Minun minun minun. VIIMEINKIN MINUN! Oon niin kauan haaveillut näistä ja vihdoinkin ne on mun! Nämä on niin täydelliset kengät ettei toisia ole. Helpot kävellä ja tuntuvat niin hyviltä jaloissa. Näyttävät aivan jumalaisen upeilta!  En luultavasti käytä enää muita kenkiä. Voin myidä kaikki kengät pois. No ei nyt vaiskaan :D Kävelin tänään näillä pari tuntia eksyksissä Ilmalassa kun lähdin palauttamaan vanhan kämpän avaimia. Hyvin jaksoi kävellä vaikka korkoa on huimasti. Nämä kengät saa kyllä kenet tahansa tuntemaan ittensä superstariksi :---D Voi apua nämä on niin hienot etten edes enää yritä muodostaa järkeviä lauseita. Päädyin ihan näihin perusmustiin -näin aluksi. Musta sopii aina kaiken kanssa. Seuraavaksi aion hankkia ( sitten kun taas on massia joskus sadan vuoden päästä tällä menolla) Spiket♥ 
Täytyy hankkia kunnon nahkahoitoaineet näille että pysyvät hyvinä, pur. 

en kestä niin ihanat kengät, miksen oo hankkinut näitä jo aikaisemmin! Thank You Jeffrey you know how to make girl happy! 



28 kommenttia:

  1. no mitäs vittua nehän on täydelliset :D:D just ku nakutettu sun jalkaas babe ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on! en käytä muita enää ☺

      Poista
  2. <3 <3 <3

    ps oon sit ite unohtanu laittaa kaikki nahkasuojat yms aineet mun litoihin ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin mäkin kuitenkin unohdan ne hankkia :---D ajattelin kuitenkin pitää noista hyvää huolta kun ovat kalleimmat kengät mitä oon koskaan ostanut... toistaiseksi :'D ♥

      Poista
  3. On kyllä hianot kengät :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanimmat ever <3 tiedän nyt mihin kenkiin sijoitan tästälähtien kaikki rahat :D

      Poista
  4. paljo noi jäi sit maksamaa:O ite kyllä ostan kans ku rahatilanne salii, nuo on niin täydelliset♥ ja ihania kuvia anguksen kanssa, purr:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 144 euroa.... "vain" :D stylepitistä kantsii tilata todellakin! Siellä ei ihan yhtä hyvää valikoimaa ole kuin nellyssä mutta perus mallit löytyy :)

      Noi on täydellisimmät ja kiitti :3♥

      Poista
  5. Aaaa kenkärakkaudet♥ harmi etten enää oo pitkään aikaan käyttäny korkkareita koska mua ÄRSYTTÄÄ niin kovin se kopina ja huomio mitä yksillä korkkareilla voi saada :D Varsinkin täällä pikkukaupungissa asuessa on vaikee käyttää korkkareita ilman että jokainen vastaantulija kyylää. Helsingissä uskaltaisin varmasti enemmän olla oma itseni, tai jossain muussa isossa kaupungissa. Mutta nuo kengät ottaisin kyllä itellenikin ihan mielellään♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi ei kyllä kopise yhtään :D eikä kiilakorotkaan kopise ;) Niitä siis hankit kenkähyllyyn!

      Poista
  6. On ne kyllä komiat, ei voi muuta sanoa. Mä näen märkiä unia punasista ja mustista piikki-Litoista, ne jos sais hyllyyn... En tosin USKO että noilla kävely oikeesti on niin helppoa kun moni sanoo :D Oon kokeillut piikki-Litoja ja kyllä niillä pystyssä pysyi muttei tullut kokeiltua sellasta kunnon käppäilyä. Onhan ne toki tukevat nilkasta ja korko on paksu, mutta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä haluaisin myös punaset ihan normilitat ja mustina spiket .___. nellyn uudesta valikoimasta haluan ... no kaikki? :'D On oikeasti helppoa! Yllättävän helppoa :)

      Tosin mukulakivillä täytyy vähän koikkelehtia varovaisemmin haha :--D

      Poista
  7. Noi kengät on niiin täydelliset! Oon ehkä vähän ihastunut noihin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon ihastunut hyvin paljon liikaakin :-D♥

      Poista
  8. joo pidä hyvää huolta noista, nahkaiset litat aukee kärjestä aika helpolla. mulla on kiiltävät mustat ja noi normimustat, ja molemmissa kulumaa tossa kohtaa missä pohja loppuu ja nahka alkaa. suutari onneksi korjaillut mun litoja muutamaan kertaan ja melkein kuin uudet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiköhän kaikki kengät kovassa käytössä kulu hyvästä huolenpidosta huolimattakin :) Noi ainakin tulee olemaan hyvin kovassa käytössä :-D Aion kyllä huolehtia noista hellin ottein♥

      Poista
  9. Mutta tuo Stylepithän on miesten verkkokauppa...? :o ite ei ainakaa mitää korkoekenkiä sieltä löydä ja pelkkiä miesten vaatteita?? Mikäs se osoite nyt sitten olikaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin aluksi katoin et mitä? mut siellä yläkulmassa pitäis lukea Girls tai jotaki sellasta en nyt jaksa kattoa ;) Sitten löytyy korkkareita!!

      Poista
  10. Mun blogiin oli tullu kommentti, jossa ihmeteltiin että aika sattuma on ollut, koska myös mä sain tän viikon alussa omat Jeffrey Campbellin mustat nahka Litat ;DD ja kyllä, on noi aivan ihanat kengät ♥

    http://vainpeach.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho :--D ollaan ajateltu ja tilailtu samaan aikaan haha :--D Campbell yhteys pelaa! Niin on, ihanimmat ikinä!

      Poista
  11. materialismi onnellisuus + ihana bloggaaja = PARAS BLOGI

    VastaaPoista
  12. Hi
    I am Elena, an aspiring alternative model and I LOVE your blog. Would you mind checking out mine and let me know what you think? I am new!


    x

    Elena

    http://elenagrey.blogspot.de/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. you look absolutely amazing and your blog look amazing too ♥ I followed you by bloglovin :)♥ And thank you so much ♥

      Poista
  13. On niin upeet, ittekki haluisin hankkia, mutta enpä oikein tiedä.. Ehkä muutaman vuoden päästä, haha. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä haluaisin jo toisetkin mut pirutku maksaa niin helvetisti.. :'D ♥

      Poista
  14. Tiedän että tä postaus on nyt jo aika vanha mut teki mieli kommentoida koska mulla on tällä hetkellä samanlainen innostus mun uusiin litoihin ku mitä sulla tässä ja aion tosiaan hankkii kaikki maholliset aineet suojellakseni mun muruja. Vaikka oli kalliit ni silti näis on jotain et oikeen koukuttaa nii et tekis mieli hankkii vaikka millä mitalla lisää litoja. :) onko noi sulla vielä käytössä ja ootko onnistunu pitämään uudenverosina niillä suoja-aineilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo hirveesti laittanut muuta kuin perus suojasuihketta nahkakengille ja ihan hyvänähän ne ovat pysyneet. Korko tietenkin kun puinen on kokee kolhuja ja nahkaa kuluu kauniisti käytössä : ) Uudenverosina en haluakkaan niitä pitää, koska nahkakengät vain kaunistuvat kun nahka pääsee hieman kulumaan!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)