23. kesäkuuta 2012

# Kuosit sekaisin




Mekko dress - Seppälä
Sukkikset stockings - Seppälä
Korkkarit heels Nelly.com


Huonon sään vuoksi joudumme ilmoittamaan, että kuvat ovat otettu sisällä. Plääh. Kerran viikossa paistaa aurinko ja loput päivät sataa vettä. Käytiin tänään sateesta huolimatta juhannuspäivällisellä Naomin ukin luona Lohjalla.

Seppälässä kun alkoi ale, haalin heti itselleni tuon raidallisen seilorimekon. Mulla on jo saman mallinen mekko mustapohjaisena valkoisilla pilkuilla. Siitä ei taida olla edes kuvaa täällä, ainakaan hyvää sellaista. Ihastuin tuohon malliin ikihyviksi ja oli pakko hankkia raitainenkin. Harmi, että samaa mallia oleva inkkarikuosinen mekko meni kaupaksi samantien ja niitä ei enää ole :( senkin haluaisin. Ei kellään olisi myidä mulle koossa M? Pliis? No mekolle taisi alennuksen jälkeen jäädä hintaa 8,95. Ei paha. 

Pallosukkikset mun on pakko hankkia valmiiksi jo toisetkin. On niin kivat, että en kestä kun ne menevät rikki ja uusia ei ole. Mietin muutenkin noita tänään jalkaan vetäessä, että miksei mulla oo ennen ollut kuviosukkahousuja? Tää on taas tätä, "itken kun muilla on niin hienoja kuviosukkiksia ja mulla ei ole". Tämä vääryys on korjattava ja alan haalia kuviosukkiksia joka puolelta.

Sukkisfanit, mistä löytyy parhaimmat ja hienoimmat ja kauniimmat kuviolliset sukkahousut?

14 kommenttia:

  1. Whii, en oo tainnu koskaan vielä kommentoida sun blogia mutta tykkään tästä ihan hurrrjasti! Sun tyyli on kiva ja kissa on söpö = parasta luettavaa. :--)
    Mää ite oon ihan sukkahousufriikki ja kivoimmat löydän yleensä Lindexistä, Seppälästä ja Gina Tricotista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kovasti! Seppälässä on kyllä yllättävän kivoja sukkiksia :-D Joo Lindexillä tapasimmekin eräiden sukkiksen kanssa (mustavakkoiset kukonaskelsukkikset) mutta hän ei halunnut tulla vielä kotiini. Pakko hakea ne.

      jatka vain kommentoimista :--)♥ On aina ihana saada kommentteja!

      Poista
  2. Hyviä pokkariostoksia! Pitäis itekin käydä haalimassa! Itselläni on menossa tällä hetkellä eka Hunger Games-kirja ja oon tykänny. Tykkäsin leffastakin, näin sen tosiaan ensin. Mut aika hyvin se mukaili kirjaa, ainakin mitä oon sitä nyt ehtiny lueskella. Toki laajemmin on tullu juttuja selville jne, mut siis aika uskollisesti leffa taisi kirjaa mukailla! :) Suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli toiste päin. Nälkäpelin eka osa on tullut luettua jo about vuosi sitten ja loput kaksi sitä mukaa kun ne kirjastosta löytyivät : ) Eka osa itseasiassa löytyy multa iteltänikin kun löysin sen kerran antikvarista kolmella eurolla :D Nälkäpeli -trilogia on yks parhaimpia sarjoja mitä oon lukenut ja leffakaan ei ollut yhtään huono :D

      Poista
  3. Yllättävän kivoja sukkiksia löytyy backstreetiltä!! Suosittelen pyörähtämään jollet ole jo siellä käynyt ;D.
    Ah itken verta aina kun kävelen suomalaisen kirjakaupan ohi! Ne tarjoukset! Miksi olen köyhä yyh?! Mutta onneks mulla on lainassa true blood kirjoja joku kymmenen yay! ja eka game of thrones sekä assassin's apprentice! (joka yksi mun lemppari kirjoja ikinä!!). Kyllä tolla määrällä pysyy vähän aikaa tyytyväisenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin muuten siellä varmasti on just hyviä sukkiksia : D Samaten ku cubershopissakin.

      Mä oon lukenu True Bloodia vain kaks ekaa kirjaa. Eka on hyvä, toka oli huono ja lopetin :'D Assassin's apprenticesta en oo koskaan kuullutkaan :o Game of thrones hypetykseen en oo päässyt mukaan yhtään.. en tiedä mikä sekään on haha :'D

      Poista
  4. Itse oon ottanut missioksi lukea Sookie Stackhouse-novellit.. menen kolmannessa osassa, "Club dead". Just eilen sain loppuun Tulen ja Jään laulun viimosen osan :) kiva ku muuten muistutit, mulla on tuo mötley crue-kirja ollut kaverilta lainassa vuodesta 2008.. voisipa palauttaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tajua miksen tykkää niistä.... luin tosiaan ekan ja tokan osan ja siihen tössäs :-D Sama on sen sarjan kanssa. se on jotenkin vaan niin... fail. Ja inhoan Sookieta. haha :-D

      Poista
    2. Joo myönnetään, ne on aika aivot-narikkaan-kirjallisuutta, mutta kyl ne mut viihtyneenä pitää kun on supertylsää :D ja Tulen ja jään laulu oli vähä raskaampaa nii toi on kiva sellainen tasoittava.. ja älä ny, Anna Paquin on ihan neronäyttelijä ollu lapsesta saakka :D en vaan tajua mitä se näki Billin näyttelijäs nii paljon että ovat nyt yhdessä, ite oisin valinnut Alexander Skarsgårdin (Eric Northman) ;D

      Poista
  5. Iiiiiiihanat vaatteet <3 Ite oon löytäny paljon kuviosukkiksia Lindexiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) ♥ pitää suunnata sinne :-D

      Poista
  6. lindexiltä löytyy parhaat! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on kyllä niin monta kertaa Lindex kehuttu et pakko mennä tsekkaamaan koko valikoima samalla kun haen ne kukonaskelkuvioiset kotiin :-D

      Poista
  7. Harry Potter ja Salaisuuksien kammio on nyt kesken -suomeksi. Sain juust luettua enkuks... Meni vähän pidempään, kun pari päivää :D Seuraavaks tähtäimessä ois HP Azkabanin vanki englanniks... Potterhulluutta ei voi estää. AINIIN ja Harry Potter Legenda pitää ostaa Suomalaisesta kunhan tulloo myyntiin :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)