27. toukokuuta 2012

# I WILL BE ALLRIGHT - OOTD





Euroviisujen lomasta hyvää iltaa. Olen elossa. Oon painanut duunia viikon putkeen ja eilinen oli viimeinkin vapaapäivä joka ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Jäätiin muun muassa taas käytävälle ja avaimet päätti jäädä sisälle... Ihan perus settiä :-D Tänään töiden jälkeen vedin shortsit jalkaan. Aaah mikä lämpö mä niin nautin! Oon niin onnellinen siitä, että on kesä. Sitä mä ootan aina koko kylmän, typerän, inhottavan talven♥ Mentiin nauttimaan "iltapala" alppipuistoon viimeisiin auringonsäteisiin... niin ja kaliaa kans. 










Kun aurinko ei enää paistanut puistoon siirryttiin kallioille. Päätin, että seuraavan aurinkoisen vapaapäivän makaan kirjan kanssa lämpimällä kivellä aamusta iltaan. Carlingsin brittitoppi on niin hyvä kesäpaita. Se on viileimmistä viilein ja tulee varmasti usein hengailemaan päällä kesän aikana.

Olkihattu Seppälä/ Hämissormus  H&M lastenosasto/ Aurinkolasit Glitter/ Flägitoppi Carlings/
Shortsit Second Hand/ Kangaskassi Weekday/ maihinnousu kiilakorot DinSko

8 kommenttia:

  1. toi lippupaita on iiiiiiiihana :) :O ! carlingsissa on kyllä tosi kivoja vaatteita mutta vähän turhan kalliita mun pussille :D eli paita ihana - heinähattu kamala.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on! Ihanin paita♥ CAatsu on aika kallis, mutta kun sieltä ostaa joskus vaatteita ne on varmasti sellaisia joita tulee sit käytettyä pitkään : )

      heinähatulle kymppi ja papukaijamerkki!!!!!

      Poista
  2. Mua häiritsee kun kirjotat kaliaa... Onks se jotai murretta? :D

    Mut aaa oot niin kauniina ollu taas liikenteessä, ihanii noi kuvat! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onhan se... :''D KALIAA KALIAA! pohojammaata, mutta oon kyllä muidenkin suusta ja sormista kuullut sitä :D

      Kiitoksia♥

      Poista
  3. NO MOI KAUNIS NAINEN!
    ajattelin kertoa, että mulla on sulle blogissani jotain! tiutiu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO MOI TOINEN KAUNIS NAINEN ♥
      jep jep, minäpä vilkaisen ;)

      Poista
  4. GAAAH miten täydellinen asu, hajoan tohon toppiin, se on tasan maaginen!

    http://poptartdame.blogspot.com/

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)