5. toukokuuta 2012

# Juoppo ja ystävänsä toinen juoppo - OOTD









Rahantuloa ei voi taas estää. Luojan kiitos mulle riittää työvuoroja! Olin alkuviikon kotona mätänemässä ja mietin vain et hei c'moon nyt niitä työvuoroja. Eilen aamulla puhelin soi raivoisasti neljä kertaa ja vastailin silmät ummessa. Todisteena puoliksi nukkuen vastaamisesta - huomiselle vuoro jonka paikan muistan, mutta en aikaa.. great. Kävin kiertelemässä kauppoja ihan muuten vaan ja tyhjensin taas lompsaa hyvällä omalla tunnolla. Kaikkea mukavaa tuli pientä ja tarpeellista tuli osteltua. 

Yhdistin kivasti tuon vanhan Seppälän kaulakorun carlingsin hihattomaan flanuun. Tosi kivan näköinen! Harmi että mulla on niin vähän lyhyt ketjuisia kaulakoruja. Ne sopii niin mainiosti kauluspaitojen kavereiksi. Tuo kaulakoru on kyllä yks mun lemppareista. Sillä saa niin äkkiä yksivärisiin paitoihin ilmettä ja hyvin sopii myös flanujenkin kanssa. Ihhahhaaratsastajanlegginsit löytyi kun tarpeeksi kauan sekasin vaatekaapilla. En edes muistanut omistavani tuollaisia.

Egopokat on Henkkamaukan, pitsikaulakoru Seppälästä, hihaton flanu Carlingsista, alta pilkistävät minifarkkushortsit halpa-halli kamaa, uusi ihana kangaskassi Tigeristä, kopoti-kopoti legginsit Monkista ja converset huuto.netistä. 
Mulla on uus kaveri. Se on juoppo ja nimeltään Bryan. Löysin sen Tigeristä kahdella eurolla. Tiger on mun lempikauppa.  Mulla ei ookkaan (muinaisen Tokio Hotel -totebagin lisäksi :D) vielä ollut pitkähihnaista kangaskassia. Kaikissa mun miljoonissa kasseissa on lyhyet hihat ja oli ihan luksusta kun kassi heilahti olkapäälle niin kepeästi. Tuo kuva on vaan niin bueno.
Just tän tyylisiä voisin tehdä itsekkin. Kuva on kassissa kummallakin puolella. Maksoi hurjat kaksi euroa. kommee mies.




15 kommenttia:

  1. http://osto-opas.animeunioni.org/fi-piirustus.html Tuolta löytyy paikat Suomesta joista copiceja saa ostettua. Harvassapa paikat kyllä tuppaa olemaan 8u

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eipä kyllä monesta paikkaa saa :o Täytyy heti mennä kyttäämään ja haalimaan kynät itelle :D kiitos tiedosta!

      Poista
  2. tee joskus sun kämpäst joku postaus!=) muistan sillonku sä muutit ni sulla tuli mut millanen se nyt on?:) ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se oo muuttunu siitä yhtään.. ihan oikeesti :'D
      Ehkä sitten kun pääsee muuttamaan täältä pois jos joskus sais sen isomman kämpän :) ja kiitos♥

      Poista
  3. Kyllä Copiceja saa myös ainakin Joensuun Sinooperista. (Sitä ei ollut Lukkin linkkaamassa listassa...) Joten kenties muistakin Sinoopereista saattaisi löytyä, jos sellainen liike kaupungissasi on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinooperista ostinkin muutamat mitä mulla oli mutta enää ei oo näkynyt :l Voisihan sitä käväistä kyselemässä sinooperitkin läpi :)

      Poista
  4. Copiceja saa nykyään melko monista kirjakaupoista... mut yksittäisiä värejä on harvemmassa, yleensä vaan jotain settejä. Jopa Kurikan Infosta sai tosin yksittäiskappaleina joten aika tuurista näkyy olevan kiinni. :D Helsingissä paras paikka ostaa on mielestäni Tempera. :)

    VastaaPoista
  5. missä toi tigeri sijaitsee? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itiksessä on jossain yksi jota en koskaan löytänyt ja kampissa on toinen Lidlin lähettyvillä :D ihana kauppa!

      Poista
    2. jee kiitos :) <3 pitää käydä kattomassa!

      Poista
  6. Siis se tiger on jumalan lahja....... niiiiin ihana! Rakastan krääsää! Olisin voinut hengata siellä ekalla kerralla vähintään sen koko aukioloajan, mun seuralainen ei..

    puspus!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin aina meen vaan sinne pyörimään ja hipelöimään tavaroita niin ihana kauppa en kestä :-D ♥ jee joku on edes samanlainen ku minä krääsän suhteen :''D haha♥

      Poista
  7. Oi ne Finelinerit on ihan parhaita piirtämiseen, mulla on semmonen 10 kpl paketti jostain 90-luvulta :'D Toimii edelleen! Ja hitto näin niitä ihan vasta jossain mutta MISSÄ. Voisko olla Cittari? Kannattaa kattoo Ebay koska sieltä saa halvalla monesti, tilaan omat Pilotin kynäni sieltä. Copiceja näin mun mielestä Suomalaisessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on, oikeesti! EN kestä kun niitä ei ole missään >: C cittareissa en ookkaan vielä käynyt pitää pikimmiten mennä nuohoamaan kynätelineet :'D Niitä on pakko olla vielä jossain! Niin, Ebaystä saa ihan kaiken mutta en pysty tekemään paypalia perkele .___. en tajua miksei se vain onnistu mulla on sinne tili, mutta nettisaitti ei hyväksy korttia. Väittää että se on jo käytössä.....

      Mä taas näin copiceja suomalaisessa joskus kauan sitten ja nyt en enää oo nähnyt :l

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)