11. huhtikuuta 2012

# STRIPY STIPE - OOTD





Blazer - H&M
Top - Gina Tricot
Jeans - H&M
Tote  - Weekday
Boots - Dinsko

Minä sivusta minä takaaa minä istun minä makaan - kuvasarja. Ajettiin eilen Jalasjärveltä Helsinkiin ja voi jee kesärajotukset! Naomi ajoi talla pohjassa ja mä hengasin pelkääjän paikalla aakkoskarkkipussin kanssa. 
Tänään heräsin aamulla työllä ja vaivalla sain itteni ylös. Koskahan mulla on viimeksi edes ollut aamuherätys? No, tänään sen ihanuus taas koettiin. Terveisin, nuokuin ratikassa. Töiden jälkeen palautin varmaan kaksi kuukautta myöhässä olleet kirjastonkirjat, kävin kotona ja lähdin taas humppaamaan keskustaa kohti. Mustavalkoisissa tunnelmissa jälleen. 



9 kommenttia:

  1. Itsekin täällä oon ihan surullisena, kun puuhaan just muuttoa eli hirveet rahareiät ja Gaga päättää putkahtaa Suomeen. Onks sen lipunmyynnin pakko alkaa noin nopsaan. Yhyy. :s Toivotaan parasta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä aion viimeset rahani laittaa siihen lippuun... katotaan sit oonko hengissä loppukuusta :D

      Poista
  2. myöntäsit jo että seurustelet naomin kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä Nukke on sen jo "myöntänyt" täällä. Tai no ei ainakaan ole kieltänytkään... Miks se pitäisi ihan erikseen jossain postauksessa mainita?? :D

      Poista
  3. haha hauska toi anonyymi. millon sä oot kieltäny seurustelevas naomin kanssa :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en koskaan ole kieltänyt mitään. :l
      :D

      Poista
  4. heeei muaki ärsyttää toi lady gagan keikka juttu ku ei itellänikää oo tosiaa just nyt varaa ostaa melki 100e lippua!:(
    ja ihana toi ripsari, tai kivoja noi kukkaset siis:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä niimpä, aion silti hankkia lipun sinne. Elellään sitten makaroonilla loppukuu ihan sama :D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)