8. huhtikuuta 2012

# SHOOZ - OOTD



Jenkkihuivi - second hand/ Teeppari - Gina tricot/ Biker - H&M/ Shortsit - H&M/ 
Sormukset - H&M ja itsetehty / Laukku - Nelly.com/ Wedget - nelly.com

Pääsiäisiä. Pohojammaalla ollaan. Eilisen tavisasu. Ei mitään lisättävää. Pesin tänään muuten mun ihanat provinssin nähneet converset pesukoneessa. Kiitos Natan conssienpesupostauksen joskus... kauan sitten...sain viimeinkin aikaiseksi. Vitsi. Ilon kyyneleet. Ne on ku uudet! Eikä muuta tarvinnut tehdä ku laittaa  lapset koneeseen pyörimään, 40astetta ja menoks♥ Harmi ettei tullut otettua mitään Ennen-Jälkeen kuvia.

10 kommenttia:

  1. Awaw mikä postaus jälleen, me gusta! :DD jajaja
    Kuulin ton biisin jokunen aika sitten mutsin kanssa ekaa kertaa radiosta haastattelun kera, ei iskeny kummallekkaan. Mut nyt kun kuuntelin sen uudestaan, kolahti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle kolahti kyllä samantien :)

      Poista
  2. Mä kyl ihailen sun tyylii ihan sikana!
    Oot aina nii nättinä jaja kaikkee... ;o; ♥

    & BTW, toi meikkivoide on ihan hyvää tavaraa jos löytää oikeen värisen :') itelläniki siis on käytös tota samaa.. :D

    ~Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos♥ Mä oon myös käyttänyt tuota ennenkin ja todennut sen ihan kelpokamaksi. Jos vaan joskus osaisin ostaa oikean sävyn. Alan kohta ite suunnittelemaan meikkivoiteita niin tulee varmana oikea :D

      Poista
  3. ai toi iholla - sarjan heli kojo on toi joka esittää annankadun kulmassa :o en oo osannu yhdistää, nimi on tuntunu tutulta, mutta onhan tosta biisistä jo pari vuotta. Ite tykkään esinistä, helistä, sinistä ja mariasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin tajusin sen vasta tänään vaikka oon tosiaan sitä biisiä kuunnellut jo pidemmän aikaa : D Mä tykkään siinä sarjassa ainoastaan Piasta♥ Mariaa inhoan syvästi samaten Siniä muut menee siinä sivussa :---D

      Poista
  4. Tykkäsin sun laukusta! Ja lopussahan sulla on aina et mistä mikin on:-D Kiitti!

    Sirja

    VastaaPoista
  5. mähä sanoin et tulee kuin uudet! ja psst, mä olin ton iholla-sarjan koekuvauksissa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä sanoit sä sanoit!! :-D Vitsi, ohjelma olis muuttunu x1000 mielenkiintosemmaksi jos olisit siinä mukana

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)