9. huhtikuuta 2012

# I'm drunk and you're still ugly




Headpiece( NEW!) - Seppälä 
Glasses - punanaamio 
Shirt - Gina tricot
Jeans - second hand/ 
Tote - selfmade 
Converset - Second hand

 Katsokaa miten ne hohtavat. Edward Cullenit. Converset siis. Oon niin happy. Pesukone ♥ Converset. Joka ikinen kerta kun lähden reissuun ihan minne vaan, pakkaan mukaan tuon Ginan raitapaidan. Se on mukava päällä ja sitä tulee varmasti käytettyä. Kaiken lisäksi se on niin helppo yhdistää ihan mihin rättiin tahansa. Oon unohtanut esitellä uuden kaverin joka laittaa useana aamuna mun tukan kuosiin. Seppälään tuli monessa eri värissä noita metallilankahuiveja, mitkäs niiden nimet nyt olikaan?Tosi kiva se on, pitää hyvin tän tarhapöllön paikallaan. 

Egoilu kangaskassi sopii hyvin tänne pirulliseen pohojammaan meininkiin. 

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitoksia kovasti♥ viihdyn myös : D

      Poista
  2. rakastan sun blogiis koska mulle tulee niin positiivinen fiilis aina ku luen sun juttuja :>

    VastaaPoista
  3. Tatuointeja ja tequilaa on niiin ärsyttävä varotan etukäteen! Aiheuttaa halun lyödä päätä seinään ja heittää kirja kauas pois :D On se silti mielenkiintosta luettavaa, ei vaan paini samassa sarjassa just Dirtin ja Heroiinipäiväkirjan kans..

    Kerro sitten mitä mieltä ite olit! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VInce on mun mielestä persoonanakin vähän ärsyttävä joten se on ihan odotettavissa :D yritän muistaa jakaa mielipiteeni tästäkin kirjasta!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)