21. maaliskuuta 2012

# Studded - OOTD








//Tekonahkatakki ( vanha ku taivas) - H&M/ Kaulakoru - Friis & Co (Spiritstore)/ Toppi - Monki/
Shortsit - H&M/ Legginsit - Seppälä/ Wedget - nelly.com//

 Päätin hieman koittaa ulkoiluttaa noita upeita nelly.comin kenkiä. Ne on aika veikeät kävellä, mutta uskoisin selviytyväni. Ainakin pysyin pystyssä. On ne kyllä upeat kengät. 

Mulla on hirveä itsetekemisen inspiraatio ollut koko tämän päivän sekä eilisen. Puin ylleni tänään Monkista ostetun avaruusprinttitopin ja mietin, että sille on pakko tehdä jotain. Aionkin avartaa kaulaaukkoa ja lyhentää helmaa, sillä se on täysin muodoton teltta ja aivan liian pitkä. Lisäksi röyhelöhelma alkaa pikkuhiljaa käydä hermoille :-D Onneksi löytyy itseltä vehkeet ja vermeet joilla nopeasti saa muokattua ihanasta printtitopista täydellisemmän. 


Niin. Mun piti heittää tuo ikivanha tekonahkatakki menemään silloin kun hankin uuden. Piti. Enhän mä malttanut. Kaapissa henkarissa se on roikkunut vaikka miten kauan. Aina välillä oon sitä silitellyt ja hoivaillut. Yhtenä yönä sain ahaa-elämyksen ja säikytin Naomin pahanpäiväisesti huutamalla että "Nyt mä tiiän mitä teen sille vanhalle tekonahkatakille!!!!". Tilasin HooPee.fi sivustolta 150 kappaletta niittejä ja kiinnitin niitä sormenpäät hellinä koko eilisen päivän. Niitit ei ihan riittäneet valmiiksi asti. Aion vielä kiinnittää kaulukseen muutaman kiiltelemään. Oon miettinyt myös, että napsaisisin tuosta hihat pois, sillä tekonahka on repeytynyt niistä aika rumasti irti. En kuitenkaan tiedä maltanko. Oon kuitenkin pitkään haaveillut nahkaliivistä ja tuostahan sen saisi kätevästi muutamalla saksen suhaisulla ja ompelukoneen saumalla kasaan. Katsotaan kun kaikki niitit on kiinni :) Niittien piti aluksi mennä ihan suoraan, mutta rivi jota aloin kiinnittämään alkoi mennä vinoon ja päätin että pistetään sitten vinoon koko homma. Ihan hyvältä se näyttää! Muutamaa niittiä pitää alariviltä vielä siirrellä, että saa sen näyttämään siistimmältä. Tästä tää villitys lähtee, kohta mulla on pikkuhousuissakin niittejä ja Anguksella pieni niittiliivi...

Oon ihan koukussa Dexter -sarjaan. Yritän nytkin kirjottaa mahdollisimman nopeasti että pääsen taas tuijottamaan :--D Pakko ostaa nuo tuottarit itselle. Onko kukaan muu koukussa Dexteriin? ♥

26 kommenttia:

  1. TOI TOPPI ON IHAN SUPERHIENO.
    peeäs oot ihana, pakko sanoa c: varoitan et jos liikuskelet 6.-10. huhtikuuta ulkona ni mä saatan tulla nykimään hihasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) voi oon just sillon pohjanmaalla et mua ei paljon stadissa näy :--(

      Poista
  2. Eeei, pystyit kävelemään noilla monoilla?! :D Mä en oo vielä uskaltanut edes harkita ulos lähtöä. Ehkä joskus, niinpä niin.

    Mutta takkis! Ihanat niitit. Niitit taitaa mennä tekonahasta ihan hyvin läpi mutta eikö tuossa takissa oo mitään vuorta tai mitään, luulis että on kauheen paksua? :o Törkeen hieno kyllä tuli, uuh aah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enhän mä kävellyt kuin suunnilleen..... portaat alas, hissiin ja pihalla sekä sisällä muutamia metrejä :'D Joten se ei hirveesti sano vielä mitään!

      Tuo mun tekonahkis on jo sen verran vanha, että "nahka" oli jo niin kulunut just tuosta yläselästä että oli helppo laittaa läpi. Vuorikangas löytyy ja siitäkin se meni vääntämällä ja kääntämällä aika helposti : D työtä tosin oli HIUKAN...

      Poista
  3. ihanaaa paita♥ ja muutenki kiva asu i like!

    VastaaPoista
  4. Oah sulla on upee tyyli (-:! ♥

    VastaaPoista
  5. awwn nätti :) niin ja Dexter ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 dexter on niin hyvä sarja sitä taas tänään lisää :-D

      Poista
  6. sain katottua dexterin ekan kauden fin.tv:stä ja sit ku yritin kattoo toista, niin koko homma oli siirtynyt nordic.tvseen niin se oli stn muuttunu maksulliseksi xDD että ei sitten katota, kun haluan kattoo teksteillä.

    Joku myi noita kenkiä kirpparilla sinisenä xD tuli heti sä mieleen niistä kengistä. ite en tollaasia käyttääs, mutta sun tyyliin sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon nyt ekan kauden kattonu ja toista kautta kattelen :-D Ihan paras sarja! Jaksan harvoja sarjoja seurata silmä kovana ja dexter kuuluu kyllä just niihin!

      Oi sinisenä, tahtoisin♥ Miten joku voi myidä noin ihanat kengät pois!!! :D kiitos♥

      Poista
  7. En malta olla kommentoimatta, että tykkään, eiku rakastan, sun blogia! ♥ Sulla on aivan ihana tyyli, ja oot tosi suloinen. ^-^ Odotan aina yhtä innolla sun uutta merkintää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihanista sanoista :)♥

      Poista
  8. Mä katoin muistaakseni viime kesänä kaikki siihen mennessä tulleet Dexter-jaksot, on kyllä hyvä sarja! :)

    VastaaPoista
  9. vitsi miten makeet kengät!

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Oi että sä oot kaunis! :) ja ihanat kengät, takki jajaja.. ♥
    mut minne oot kadonnu, ku ei ole tullu pitkään aikaan mitään! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä oo kadonnu! Olen palannut :D
      Kiitos♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)