4. helmikuuta 2012

# Plastic Fantastic ♥

Vuorossa Nelly.comin kenkätilaus 2/3. 




Uijui. Mun läpinäkyväperhe sai uuden perheenjäsenen - kaksi itse asiassa. Kaksoset. Nämä maksoivat alle 7 euroa. Sovittelin niitä jo jalkaan ja ne näyttävät parhaimmalta paljaassa jalassa tai vaaleiden sukkien/sukkahousujen kanssa. Kengän väri pääsee hyvin oikeuksiinsa. Itse kun olen kovin mustasukkainen (siis ihan kirjaimellisesti :D) ihminen enkä omista yhtiäkään vaaleita sukkia saatika sukkahousuja ( paitsi ne sydänkuvioiset) ja joudun näiden takia luultavasti hankkimaan sellaisia. Tosin nyt on vähän kylmä ballerinoille... Noh katsellaan sitten kun tuo valkoinen hirvitys on poissa ja kesä ( MMMM♥) on täällä :) 


Kuten saatatte muistaa ensimmäinen Plastic Fantastic -perheenjäseneni on tuo upea laukku♥ Se sai nyt täydellisen parin kenkiä kaverikseen. Muovin sävy on nimittäin aivan tismalleen sama. Hyvä parivaljakko! Pohdiskelinkin juuri kuvatessani näitä kaveruksia, että mun täytyy saada läpinäkyvää laukkua varten kameralle piilopussi. Rosvojen varalta nimittäin. Tosin en koskaan jätä laukkuani minnekkään yksikseen edes hetkeksikään. Luulen kuitenkin, että laukku josta koko sisältö näkyy koko maailmalle saa pitkäkyntisten silmät kiilumaan :-D Vaarallinen laukku. Toivottavasti mun varpaita ei varasteta... se vasta oliskin kamalaa. 
Mitäs tykkäätte? Minä rakastan -taas♥ Tervetuloa Barbiemaailmaani...

kissakorneri:
Anguksen perus päivänviettopaikkoja. Naomin meikkipakin päällä + Naomin kangaskassin sisällä. Ihana morna♥ Koskahan mä parantuisin täysin tästä nuhasta ja yskästä? Ehkä tuo kotiinkuljetettu pitsa ajais asian...  Ei muuten aja. EN TILANNU KEBABIA MUN PITSAAN!!! Kirosana.

Translate: Im Barbie in my plastic Barbieworld♥ My gorgeus bag get a new friend from nelly.com. 

5 kommenttia:

  1. rakastuin noihin kenkiin ja laukkuun ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minäkin rakastuin - ensisilmäyksellä♥

      Poista
  2. mä en kyllä pystyisi käyttämään läpinäkyvää laukkua :D ! Kerran harkitsin sellaista tv-laukkua josta sen ''ruudun'' näkee läpi mutta en sitten pystynyt. Musta olisi kamalaa jos kaikki näkisi mun laukun sisällön 8--) :;D
    shokkipinkki.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. AAAAA sulla on toi laukku ja kängät. noi on NIIN upeet. Halusin ton laukun niin kovaa, mut ei ollu rahaa sillon hommata ja ny niitä ei enää myydä >': enkä pelkkiä kenkiä viitti ostaa ko en osaa yhdistää niitä yksinään mihinkään >:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niitä ei tosiaan enää ole nellyssä : ( harmi. kengät on paljon helpompi yhdistää kuin laukku :)

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)