6. tammikuuta 2012

# Näissä rymyttiin vuosi 2011

The Best of January
 


The Best of February

Blogi vaihtoi nimeä helmikuussa, muistatteko?

The best of March

Totesin, että tuo punainen kauluspaita on mulla aina keikkapaitana... ja ah mun lempparimekkoni ♥

The Best of April




The Best of May


The Best of June




The Best of July



The Best of August

Hulmuavissa meiningeissä on oltu. 

The Best of September



The Best of October
Hrr kaksi mun lempiasua, purr ♥

The best of November

Synttärikuukausi ja synkissä mennään ku ikää tuli jo 21. Aamuisin näen peilistä silmäpussit. 

The Best of December

Joulukuun pukeutuminen oli näköjään heikohkoa ( lieneekö hän alasti kulkenut...) joten ikuinen asuste pääsi mukaan tähän ♥

Seuraavana lieneekin vaikea kysymys. Mikä oli sun mielestä mun vuoden paras asu? :) 
Raitapöksyt, vastaan minä !!!


Best of The Bests year 2011. I miss my black'n'white hair so freaking much. I think October was pretty rad! ! What ya think? What's greatest outfit? : ) 

27 kommenttia:

  1. mun mielestä toi syyskuun vika asu oli tosi kiva ! (: ensin kattelin et voi vitsi sulle sopii noi musta-valkoset hiukset sopi sulle mut sit huomasin että mustatkin ihan yhtä hyvin

    VastaaPoista
  2. Oon raitahousujen kannalla!

    VastaaPoista
  3. Ano, se on vähän tollanen "bisnesasu" mutta tykkään myös! Kyllä tää musta lettikin on kiva ( jos olisi pidempi..) mutta kaipaan suuresti mustavalkoista reuhkaani ♥

    misaki, jes! Raitahousut 2 points!

    VastaaPoista
  4. Rakkausmekkosi olisi myös minunkin rakkausmekkoni jos tuollainen minulla olisi. <3

    (eli siis The Best of Mayn värikäs leopardimekko)

    VastaaPoista
  5. Ei mitää raitapöksyi!:--D Tykkäsin näistä asuista eniten

    http://2.bp.blogspot.com/_7QlNZYuwqkw/TUMr9Ezx4BI/AAAAAAAAE3E/bQDsVuMtk20/s1600/ladadaa+035+%2528370x500%2529.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-vXx-VwOowzc/TaC2n4slsbI/AAAAAAAAFXs/V0gu2nnlGho/s1600/lalalandia+039+%2528375x500%2529.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-6an56sljRxE/TndavtBF16I/AAAAAAAAGe0/2Ggpzk_hL24/s1600/17.9.2011+045+%2528325x500%2529.jpg

    Herrajumala, tässähä kateus iskee !:-D sulla on ihania vaatteita! Ja ois kiva et kirjoittaisit kuvien alle mist oot ostanu BLEISERIN?, villakangastakin,laukun :-D Mut toi linkittämäni TOKA kuva on HIENO KUVA, mikset herrajumala naine laita facebookkiin?!:D Tykkäsin siitä siis eniten.

    - nana:)

    VastaaPoista
  6. Toi syyskuun asu, jossa sulla on raitapaita, innoitti mut _vihdoin viimein_ tilaamaan punaiset balleriinat :D Se on siis mun lemppari ihan ehdottomasti, kaunis asu ja tyttö.

    VastaaPoista
  7. Octoberin 1. oli aivan paras!

    VastaaPoista
  8. Ooou miten nätti oot ♥ & Nuo hiukset on kyllä kivat (::
    & Mä oon lukenu sun blogia jo heinäkuusta .__. OMG, kyllä aika rientää. Mutta susta onki tullu mun lempibloggaaja :)

    VastaaPoista
  9. Sonja, se on ihana ♥ harmi että sen käyttö näin talvisaikaan ( vaikkei lunta näy mailla eikä halmeilla) on vähän riskialtista : D

    Nana, raitapöksyt 2- 1 :'( johdossa vielä! Aioin laittaa että mistä on mikäkin ostettu mut en jaksanut :'D liian kova homma.. ja kiitos i love my vaatekaappi!!! Kai se sit pitää laittaa facebookkiin... :--D

    Dark Shadow, kiitoksia ♥ Noi onkin mun lemppari ballerinat ♥ Fidasta vitosella iiks <3

    Eero, mäkin tykkään! oon kukkaisneito !

    lilmonsteressi, voi kiitos ♥ todellakin, aika rientää.

    VastaaPoista
  10. Mää tykkään eniten ehkäpä tosta huhtikuun nahkatakki-shortsi-asusta :)

    Mutta siis waauuu (anteeksi jos pahennan tuskaasi :D) nuo kaksväriset hiukset on kyllä aivan mahtavat!

    VastaaPoista
  11. hejdij, voih.... pitäisköhän värjätä takas .__.

    VastaaPoista
  12. syyskuun toinen ehdoton! :)

    VastaaPoista
  13. noi raitapöksyt on ihanat ! ja oon samaa mieltä hejdijin kans, noi kaksväriset hiukset on niin mahtavat ! sopi sulle tosi hyvin :-)

    VastaaPoista
  14. Redu, bisnes :D

    peppi, niin munkin mielestä ja minä aivokääpä menin värjäämään ne pois : (

    VastaaPoista
  15. tykkään tosta värikkäästä leopardimekosta ja raitapökistä !

    VastaaPoista
  16. äää rakastan hiuksias yli kaiken ♥ noi mis sulla no viel mustavalkoset nii toi etureuhka *___* ihana! apua en osaa valita lemppariasuu, osaat aina yhdistellä nii hyvi, kaikki ihania:--)

    VastaaPoista
  17. Pihla, kiitos ♥ Kun nyt kattelin noita hiuksiani niin ne on joka kuvassa samanlaiset. Kaipaiskohan ne jo jotain muutosta? :'D

    VastaaPoista
  18. Toi huhtikuun viimene kuva! ♥ Noi sun hiukset on iha täydelliset siinä ja vaatteetki nii kivat. Mut oot kyllä kaunis muissaki kuvissa...!! (:

    VastaaPoista
  19. toi ihana leopardimekko.. pur, oon kade :D ja toi drop dead-kangaskassi o ihana : D btw, ooks edistyny siin kangaskassis, minkä sun piti tehä mul? :D

    VastaaPoista
  20. Ano, nyyh niin onkin :'( ♥ ehkä hommaan pidennykset tähän mustaan tukkaan niin vois vähä helpottaa tätä kriisiä :'D

    Kat, theheee kiitos : ) herrajumala oon unohtanut sen!! Lähetinkö edes sulle sitä suunnitelmaakaan jonka tein siitä? : o

    VastaaPoista
  21. joo, oot sä sen suunnitelman lähettäny :D joo, ei mtn hätää! huomaan, et sul o ollu pikkasen kiirettä ja semmost :)

    VastaaPoista
  22. ...............raitapöksyt. Ne ei edes kuuulu niinrumatettärakastan - listaan. Ne on vaan niin out ettei niitä pitäisi pukea päälle :DDD like u know :D ja silti puet... XDD nojooo mut toi raitamekko on kyl niin rakkaus <3 :D ps. KESÄLLÄ PRIDE

    VastaaPoista
  23. Kat, sori sori sori!!! voin alkaa tehdä sitä nyt kun muistan :--D

    mimi, like you know mä oon muutenki niin out et raitahousut on parasta mitä voin tietää : D

    VastaaPoista
  24. Helppo uskoa :D mutta silti... RAITAHOUSUT :D ne on nostalgiaaaaa ^^

    VastaaPoista
  25. mimi, laitan ne seuraavan kerran ku nähään niin sun silmät vuotaa verta :--DDDDDDDD

    VastaaPoista
  26. Ihania asuja kaikki! Sulla on aivan upea tyyli ja oot niin valtavan kaunis. ♥

    Voi että, sun blogi on kyllä todellakin blogiparhaimmistoa. :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)