21. marraskuuta 2011

# Jumbolaku





Alkujaan Henkkamaukan miestenosaston sarjisteeppari lähti mukaan matkaan. Oon tuota paitaa tuijottanut ihan liikkeessäkin mutta ei kuitenkaan ole tullut ostettua. Euron verran tämä lompakkoani tyhjensi joten eipä kovin suuri menetys ollut :D Tykkään! Pahuksen Weedi löysi samalta pöydältä mistä tämän kaappasin ihanan Niken varmaankin 80-luvun verkkaritakin eurolla, MUR!!!


Angus katseli telkkarista sukulaiskissojen juoksentelua ja saalistusta niinkin tarkasti että tassut sekä häntä taisivat muutamaan otteeseen väpättää samaan tahtiin leijonien kanssa. Hölmö kissa :--D

13 kommenttia:

  1. ite oon ihan samanainen tyylillä kyl tää mahtuu ja sitte se on niukka nappasivat :D mut ei tuo kyllä sulla pahalta näytä! Tykkään tosta timanttitopista;)

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans tuo timattitoppi, se helmanauha oli kyllä niin kummallinen että revin sen aikoja sitten pois. :D

    VastaaPoista
  3. Paljonko tuo ranteessa oleva tatska maksoi?
    Awws..Angus on niin söpö, mistä hän on saanut nimensä D: <3

    VastaaPoista
  4. Kai sä sitte edes kuuntelen Rolling Stonesia, edes iha vähän, edes jotain biisejä......? D: Musta on nii tyhmää kun ihmiset käyttää semmosen bändien paitoja mitä eivät yhtää kuuntele tai tiedä edes yhtäkään biisiä. :DD

    VastaaPoista
  5. pihla, minä myös! :--D mä oon just sellanen. Pyrin aina sovittamaan kun nykyään itsepalvelukirppiksilläkin löytyy sovituskoppeja mutta onneksi hinnat on kuitenkin niin pieniä ettei se loppujen lopuksi paljoa ole pois jos paita ( tai mikä tahansa) ei sovikkaan :)

    Mutteri, ainiin sulla oonkin sen nähnyt :D mietin just et kenellä mä oon nähnyt ton saman topin joskus :D Just niin revin kans narun äsken poies... näytti siltä niinku haarojen välistä roikkuis jotakin sellasta mitä ei sinne kuulu :'D

    Ano, 90 euroa maksoi ja Angus on saanut nimensä kirjasarjan ( georgia Nickholsonin salatut elämät ) päähenkilön kissan mukaan : D

    Ano, en kuuntele : D Rollarit on itse tehneet logostaan sellaisen brändin joka toimii jo omana itsenään ilman, että se mainostaisi bändiä vaikka sitä tekeekin. Tykkään logosta joten miksi jättäisin paidan ostamatta vaan sen takia etten nyt satu kuuntelemaan Rollings Stonesia :-D

    VastaaPoista
  6. hello gorgeous! I posted your giveaway yesterday,
    hope you will receive it soon!

    very cool tees btw!
    xxx

    VastaaPoista
  7. wobblinbetty: oh, great to hear! :--) ♥

    VastaaPoista
  8. Niin no, kukin tyylillään, mutta mun mielestä se on hieman "noloa" pitää sellaisen bändin vaatteita joita ei yhtään kuuntele, olipa miten kiva logo tahansa. :D Mut siis ei toi sillee pahimmast päästä näitä tapauksia ole... :P

    VastaaPoista
  9. Jonna, mä en oikeastaan pidä Bändipaitoja enääja en edes lue tuota Rollareiden toppia edes bändipaidaksi kuten jo aikaisemmassa kommentissa sanoinkin logo on itsessään jo irrallinen brandi :)

    VastaaPoista
  10. Ou jes puhut jo helsinkiin palailusta! Vihdoin! Kaipailen meinaan jo kovasti kulmis-seuraa ja pitää taas kertoilla niin paljon kaikkeaaa :DDD

    Ja tuo timanttipaita on kyllä ihan sun näkönen ^^

    VastaaPoista
  11. mimi, viikonloppuna oon jo stadissa :D tiedoks!

    VastaaPoista
  12. MIHIN SE KAUNIS VERINUKKE ON HÄVINNY !

    mä niin muistan sut tällaisena:
    http://2.bp.blogspot.com/_7QlNZYuwqkw/Stn7zXZNwYI/AAAAAAAAAUk/iC6c80DnDK4/s400/PA122341.JPG

    ja nyt oot:
    http://1.bp.blogspot.com/-0l4Q4QqRYJo/Tqq6On_dyvI/AAAAAAAAG6Q/_P8_rN-eTvc/s1600/28.10.2011+047+%2528500x333%2529.jpg

    sua ei ehkä kiinnosta pukeutua sceneksi mut voitko sentää panostautua pukeutumiseen ja meikkien laittoon? Siis yritän vaan sanoo et vaikka ootki parikymppine mut ei sun tartte pukeutua ''mummomaisesti'' äh miten sen ny sanois. :D ku oot oikeesti nätti ja upea ihminen sisältä ja ulkoa! ja pakko kysyä, et kun oot asunut helsingissä, mitäs oot tykkäilly? Kun muutan sinne ens kesänä, haen sieltä jatko-opiskelupaikkaa.

    VastaaPoista
  13. Ano, nyyh en ole enää kaunis :'( pahus että kaipaankin noita hiuksia... Scene ei oo kyllä se mun juttu enää ei todellakaan :-D Rumat meikkaa ja vaatteilla koreilee sanotaan :''DDD

    Rakastan asua Helsingissä, kun sinne kerran muuttaa ei koskaan halua pois!♥

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)