11. marraskuuta 2011

# The annoyin' 11/11/11







Biker, mekko - H&M/ Sukkikset - ?/Kengät - nelly.com

Tää on se päivä, kun facebookin seinä täyttyy statuksista "tänään on 11.11.2011. lisää tämä seinällesi niin sinulle tapahtuu jotakin aivan saakelin ihanaa!"

Itse olen saanut hämmentäviä tekstiviestejä, yrittänyt houkutella jotakin tämän talon asukasta tuhlaamaan elämästään pari minuuttia mun pärstän kuvaamiseen, lukenut, lukenut ja lukenut. 
Nyt mä jään odottamaan että Antti Tuisku (iiks!♥ sisäinen fanityttö heräsi henkiin)esiintyy kuorosodassa ja voisin tässä kaivella pakastimesta Viennetta-jäätelökakun esille.

8 kommenttia:

  1. Iha ku sä oisit laihtunu ton edellise postaukse kuvista. :''DD Ei siis sillä et oisit niissä mikää lihava, todellakaa!! :D Mä taidan nähdä ihan harhoja, tuskin kukaan päivässä laihtuu, ainakaa niin että sen näkis.

    VastaaPoista
  2. Ano, no se on se raitapaita :-D Se lihottaa mua aina! Hämmästyin itekkin miten sutjakkaalta näytin tuo kukkamekko päällä vaikka yleensä juusi TUO on ongelma jota en koskaan voi pitää :'D

    VastaaPoista
  3. Violetta E, thanks hun ♥

    VastaaPoista
  4. Mulla on sulle haaste mun blogissa:)

    VastaaPoista
  5. I love your outfit and these pictures, you look so good, that dress is really beautiful, the color, the length, the shape are all perfect. You are so beautiful; also those shoes are pretty awesome! Your blog is awesome by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    VastaaPoista
  6. Ihana toi kukkapaita!! Mistä se on ostettu? =)

    VastaaPoista
  7. Ninja, aijaa :o en kyllä löytänyt?

    Sara, oh thank you soooo much ♥ xo your blog and style is gooorgeous! I think im gonna follow you : )

    Ano, se on ostettu joskus muinoin Henkka Maukasta : )

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)