28. lokakuuta 2011

# We can be like Jack & Sally if we want









Lasit, Toppi(alla) - H&M/ Korvikset - Aulin arvontavoitto ( Primark)/ Takki - Second hand (H&M)/ Paita - Gina Tricot/Viiksikassi - itse tehty/Farkut - vanhat ku taivas/Ballerinat - Kirppis (Tampere)

Vitsi! Nyt vasta huomasin miten kauniin väristä tuolla ulkona oikeasti on. Huomasin sen jo aikaisemmin pohjanmaalla ja nyt vasta täällä Helsingissä. Jotenkin tulee olo ettei edes kuulu mukaan noihin syksyisiin maisemiin. Roskapönttö vaihtui ja hyvä satsi kuvia taas. Mun pohjimmainen tarkoitus Alppipuistossa hihhuloimiselle oli valmistuneen kangaskassin kuvaaminen. Oon niin ylpee itestäni, siitä tuli tosi hyvä! Näette sen myöhemmin kun saan kassin postitettua omistajalleen :) 

18 kommenttia:

  1. ite vietettiin kavereiden kanssa ihan perinteinen "kauhea kasa kauhuleffoja, kynttilöitä ja kummitusjuttuja"-ilta :)

    VastaaPoista
  2. frida, pyh! :) kiitos ♥

    taisuke, mä ottaisin noista ainoastaan kynttilät ja kaverit :'D hyrrrrr inhosn kauhuleffoja :'D

    VastaaPoista
  3. mist toi painajainen ennen joulua on ?

    VastaaPoista
  4. jenniina, tarkotat varmaan että mistä oon hankkinut sen? luulisin :D Ostin ton joskus huuto.netistä :) Mutta ainakin aina jouluisin sitä saa ihan anttiloista ja citymarketeista sun muista vastaavistakin.

    VastaaPoista
  5. mun halloween menee siinä, että ensi käyn vähä shoppailemassa ja sitten tuun kotiin kattomaan kauhuelokuvaa :D harmi ku mun painajainen ennen joulua on menny poikki :( joo, siis se cd on poikkki.

    VastaaPoista
  6. Ano, pahus. voisinpa mäkin shoppailla :'D kauheeta miten oot saanut sen poikki? :D

    VastaaPoista
  7. Painajainen ennen joulua on ihana leffa! ♥
    Ja Halloweenhan on vasta maanantaina oikeesti (Jenkeissä). ;)

    VastaaPoista
  8. Käy kurkkaamassa mun blogista arvonta, jossa on palkintona Nomination -rannekoru=)
    http://lihavapupu.blogspot.com/2011/10/voita-nomination-rannekoru.html

    VastaaPoista
  9. Ano, tiedän tiedän :) Suomessa se sattuu olemaan nyt ja siksi kirjoitinkin siitä nyt :-D

    Nita, minäpä tsekkaan : )

    VastaaPoista
  10. Haluaisin kanssa joihinkin oikeisiin halloween kemuihin, joissa kaikilla ois puvut ja koko paikka ois lavastettu kunnolla. Ei mitään pari hämähäkinverkkoo tuolla ja täällä, vaan ihan kunnolla överiks vedettynä :'D

    Nyt en tee mitään muuta kuin vietän laatuaikaa niiiiin rakkaan läppärini kanssa ,_,

    VastaaPoista
  11. Ano, ei huolta, niin minäkin! : D

    VastaaPoista
  12. Kaverini järjesti Halloween bileet kotonaan ja pukeuduin Jack Skellingtoniksi. Koko naama oli musta kun yritin niitä kotiin tultua ottaa pois :''D Voi luoja. Kaikki kehu mun asua ja meikkiä kovasti onneks :D Ja tosiaan tuntuu jotenki oudolta kävellä kaduilla kaveris luo täysin Halloweeniin värväytyneenä ja ihmiset kattoo sua ku mielisairasta.

    VastaaPoista
  13. Kathryn, jos ihmiset ulkona tuijottaa ku mielisairasta tietää että on halloweeninä onnistunut asussansa :--D hyvä pukuvalinta! Jack on niin söpö ♥

    VastaaPoista
  14. Vitsi ku en halua sanoa mitään pahaa sulle, tai yleensäkään kellekään netissä, eikä tämä kommentti varsinaisesti ole sulle tarkoitettu henkilökohtaisesti, MUTTA ah että mä inhoan noita "muotilaseja"! Ne on naurettavan muotoisia ja näköisiä ja kaikista rasittavinta on se, että jos joku käyttää niitä vaikkei ole minkäänlaista tarvetta laseille.

    Sainpas purkautua.. Anteeksi :D En todellakaan sano tätä henkilökohtaisena hyökkäyksenä sua kohtaan, koska kaikilla on omat tyyli-ihanteet jne, toivottavasti ymmärrät sen! Muuten kyllä tykkään sun tyylistä ja muutenkin oot ihana kokonaisuus :) minus nuo lasit argaha

    VastaaPoista
  15. Ano, haha :'D mielipiteensä kullakin! hyvä kun sait purkautua :----D ite tykkään käyttää noita feikkipokia koska ne tuo kivaa särmää asuihin ja vaihtelua muutenkin tohon mun umpitylsään pärstäkertoimeen. Mä oon sellanen et kaipaan jotain kikkoja ja noi lasit on just sopivia siihen : )

    VastaaPoista
  16. mun oli pakko saada nähä toi ''halloween'' kuva ja mua vitutti ku kone lagas,joten painoon uusiste sivuja auki ja odotin varmaa puol tuntii et se aukee voi vittu :D

    VastaaPoista
  17. Bim, kauhee show yhden kuvan takia :'''DDD raukka!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)