31. lokakuuta 2011

# Röntkenlaukku


(pics via X & X )

Oon törmännyt Tumblrissa ( ja alkujaan NYLON -lehdessä) muovisiin, läpinäkyviin juttuihin kuten takkeihin, sateenvarjoihin, laukkuihin ja kenkiin. Ne on mun mielestä kaikessa kummallisuudessaan hauskoja ja erikoisia. Sateenvarjo nyt ei niinkään mutta esimerkiksi muoviset, läpinäkyvät kengät, kuten tuossa mun kollaasissa nuo siivekkäät Adidakset; ihan saakelin hienot! Oon siitä saakka kun näin NYLONissa muovisen trenssitakin halunnut sellaista... Enpä ole törmännyt joten täytynee kehitellä sellainen itse. Noh, Nelly.comin alennuksista löytyi jotain lohdutusta tähän röntgentuskaani. Laukku. 





EIKÖS OLEKIN HURMAAVA! Voinko olla onnellisempi? No en. Oon klikkaillut kyseistä laukkua jo ennemminkin ostoskoriini, mutten kuitenkaan kotiin asti. Nyt sen hinta oli tippunut lisää ja päätin että nyt tai ei sitten koskaan. Hintaa tällä rakkaudella oli 17,95. (alkuperäinen hinta 35,50)

Oon ihan fiiliksissäni tuosta. Jotenkin se on niin... kummallinen, että mun oli pakko saada se. Hauskaa alkaa ujutella tuota eri asuihin mukaan. Hauskaa on myös se, ettei tonne voi ihan kaikkea laittaa koko maailman näkyville. Ihan paras laukku! 

Mitä sanotte, Hot or Not?

16 kommenttia:

  1. musta toi on kyl aika kiva, vaikkei mun pukeutumiseen sopis tai ei ainakaan sais näkyvyyttä mun asuissa ::D mut voin niin kuvitella sut ton kaa heilumas (:

    VastaaPoista
  2. NOTNOTNOTNOTNOTNOT!!!!!!!!!!! tuolt näkyy kaikki sun tavaras :o

    VastaaPoista
  3. No en kyllä itelleni huolis. Laukku on aina niin sekasin ja täynnä sälää, että ehkei kaikkien tartte nähdä mun pikkuhousunsuojakoteloa yms :'D Kun en osaa pitää kaikkee nätisti meikkipusseissa tms. paikoillaan.

    Mut oon ihan varma, että meillä on joskus ollu tommone läpinäkyvä reppu!

    Eikä muutenkaan iske tää trendi, mutta kaiken voi saada näyttämään hyvältä :)

    VastaaPoista
  4. noi on niin saatanan siistejä !! toi laukku on upee ! ite haluisin just läpinäkyvän sadetakin mieluiten !!

    VastaaPoista
  5. frida, niin minäkin ; )

    pihlaaaaa, voin hyvin kuvitella itekkin itteni heilumassa sen kanssa :'D Mietin kanssa etttä voi olla hankaluuksia yhdistää tuota asuihin mutta mä jos joku keksin jotakin : D

    "Anonyymi on lisännyt kommentin tekstiisi "# Röntkenlaukku":

    todellakin NOT. näyttää joltai pikkupenskan leikkilaukulta.......... varsinki ku tosson toi punane alareunaki vielä. hohhoijjaa" << sori Ano poistin vahingossa sun kommentin joten vastaan
    siihen nyt tälleen :'D paras kommentti ! ♥

    Ano2, no ehkä se on vähän tarkotuskin? :D

    Ano3, mulla on itellä yleensä laukku hyvässä järjestyksessä niin ehkä toi onkin sopeva mulle : D En mäkään kyllä ihan mitään kaaosta tuolla pitäisi :'D OIII läpinäkyvä reppu ♥♥

    Meri, älä mitään! Joku edes ymmärtää mun hulluutta tähän :'D

    VastaaPoista
  6. I'm lovin' the transparent wings shoes...wow!

    VastaaPoista
  7. Nuo Adidaksen JS Wings -kengät on ihanat, mutta hopeisina. <3 Oon jo vuoden verran haaveillu semmosista, mutta kalliita ovat + niitä ei oo ainakaa aiemmin ollu missää nettikaupoissa myynnissä. Jostai Helsingistä pitäs lähtee ostaa, JOS ois rahaa. :--(

    VastaaPoista
  8. wobblinbetty, i love those too!

    Ano, Nuo Adidaksen popot on ainoat tollset urheilutennarit ( mitä ne on?) joita voisin pitää... Täältähän niitä löytyis : )

    VastaaPoista
  9. Haha, ihan sama juttu mulla, et sellaset ois ainoot mitä voisin pitää tommosista urheilukengistä. :--D Ei muut kyllä oikein iske...

    VastaaPoista
  10. Ano, joo mulla ei varmaan tuu olemaan jalassa mitään Adidaksen superstareja, Pumia tai Nikejä... ne ei vaan oo se mun juttu : D En kuitenkaan sano "ei koskaan"...

    VastaaPoista
  11. Wow! Great blog and photos! I love it :)

    VastaaPoista
  12. Disturbed Style, oh thank you so much! : )

    VastaaPoista
  13. http://www.huuto.net/kohteet/lapinakyva-topshop-in-takki-kokoa-38-uusi-katso-ei-hv_lh/197865748

    heti ku näin ton niin muistin sun tän postauksen :D joo ja ei oo mun kohde, löysin ton vaa :p

    VastaaPoista
  14. Ano, HERRA JUMALA! ;____;

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)