15. lokakuuta 2011

# 'Im on a seafood diet. I see food and I eat it.









Biker, T-paita - H&M
Kaulakoru - Cybershop
Housut - Backstreet laatua vuodelta -08
Kengät - nelly.com

Tumblr on pariin kertaan tuonut nenäni eteen legendaasiset raitahousut ja päätin, että nyt kun kukaan ei enää voi sietää sellaisia haluan itse sellaiset. Piian kaapista löytyi ja sain ne itselleni. Kavennuksien jälkeen ne alkoivat jo sopeutua ja ollaan naimisissa. Oon moniaviossa paitojen ja housujen kanssa. Tästä ei voi seurata hyvää :-D 

Kuinka moni on joskus käyttänyt jonkinlaisia raita - tai skottiruutuhousuja? Nostan käden! Multa löytyi punaiset skottiruutuhousut ja ne oli ihan mun lempparit pitkälle yläasteelle saakka. Nyt sitten on nämä raitapökät ja tykkään liikaa! 


Mitäs sanotte housuista?  Hot or Not? Todellakin Hot! 

28 kommenttia:

  1. En tiiä miks, mut tosta sun asusta tulee jollain oudolla tavalla mieleen Briteny Spears! ja noi housut on ihanat. :)

    VastaaPoista
  2. anna, niin mustakin! ei yhtään huonot :D

    Eepu. Briteny... ohhoh :---D

    VastaaPoista
  3. rakkaushousut♥ ja minä voin nostaa käteni, mulla on paljo kirkkaan värisiä housuja/farkkuja, skottiruutuisia ja leopardikuvioisetki farkut on :)) on yhet liituraitapöksytki mut kaipailisin tuommoisia vähän näyttävempiä raitoja!

    VastaaPoista
  4. ehehheh mulla oli semmoset punamustaraidalliset kanssa backstreetiltä... tai on ne edelleen jossain paikassa x odottamassa jotta aika on jälleen kypsä niille :D noi on kyllä tosi makiat kun on yhdistettynä korkeisiin kenkiin, tennareiden kanssa ei nappais

    VastaaPoista
  5. Olivia, voi mä haluan leopardikuvioiset housut ! :D

    debra, joo tennareiden kanssa ehdoton ei. Käytän noita housuja vain korkojen kanssa :)

    VastaaPoista
  6. tosi kivat noi raitahousut ! :--)
    itelläki on samanlaiset, mutta ostettu vaan rockjetista <:

    VastaaPoista
  7. OON HIMOINNU TOLLASII HOUSUJA mut ku mistään ei läydy kivoja:(( nostan käteni! kaikki kirkkaanväriset housut ja erikuvioiset, ah. ja korkkareiden kaa.. sopii sulle täydellisesti. APUA NAINEN OOT MALLI :OOOO♥

    VastaaPoista
  8. peppi, hiih kiitoksia! :) noi on ihanat!

    pihlaaa, no en nyt sentään ;) Mäkään en olisi tiennyt et mistä olisin tommoset pöksyt löytänyt ellen olisi muistanut et pikkusiskolla JOSKUS oli sellaiset :-D ja kiitos ♥

    VastaaPoista
  9. Sä ja Piia ootte ihania!
    -Eero, www.sekuva.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. En vaan voi mitään sille, että mulle tulee jokaisista raitahousuista mieleen Nikki Sixx. :'D Ei mitään tietoo, että miks on näin! Ja voisin tunnustautua ite näihin raitahousujen kuluttajiin. :')

    VastaaPoista
  11. tokakuva piiasta on ihana voi herranenaika !

    VastaaPoista
  12. Eero, kiitti♥ me ollaan :--DDD

    misaki, Nikkillä muuten joskus muinoin ollut aika useastikkin raitapöksyt :--D jes raitahousut !!

    meri, se on munkin lempparikuva : )

    VastaaPoista
  13. jätä tuo keskijakaus ja värjää tukkas... gaad

    VastaaPoista
  14. nyymi, just värjäsin joten no worries :D keskijakaus ei lähe minnekkään.

    VastaaPoista
  15. Pidän blogin ulkoasusta ja sun tyylistä, vaikka se onkin kaukana omastastani :D Toimii sulla hyvin : > Oot oikein kaunis ja noi housut sopivat sulle :)

    Chocolate & Cherry

    VastaaPoista
  16. kaikki vähän erikoisemmat housut/farkut on ihania! c: bäkkärillä oli itseasiassa kesällä(ja jämiä vielä nytkin) myynnissä just tollasia raitahousuja. meinasin ostaa sinisenä, mutta ei ollu enää mun kokoa 8< pitää sitten ostaa kun uudestaan tulee jossain myyntiin (:

    VastaaPoista
  17. Sussu, kiitoksia! : )

    Ai, mä en itelleni oikeestaan voisi kuvitella mustavalkosien lisäksi kuin ehkä mustaharmaaraitaiset pökät :) Voih, nuorempana kohokohta oli kun pääsi bäkkärille shoppaileen :'D Nyt en oo käyny backstreetissä ikuisuuksiin...

    VastaaPoista
  18. uui ♥ haluun noi pökät ;)

    VastaaPoista
  19. frida, ei muutakuin hankkimaan :-D

    VastaaPoista
  20. mulla tuli noista housuista mielee Bill Kaulitz :D todellaki noitten korkkareitten kanssa ihanat!!

    VastaaPoista
  21. toi keskijakaus on muuten ok muttei vaan satu sopimaan sulle. anteeksi mutta niin se vain on... mikäs siinä jos sitä silti haluat pitää mut onpahan huomautettu että se ei oikeen imartele sua

    VastaaPoista
  22. olen pahoillani tästä asiattomasta kommentista mut mua häiritsee ku mä nään sun pimpin kuvassa #10 ja yhdyn anonyymiin, sivujakaus takas!! rakastan sun huulipunaa :))) tahtoo samanlaisen. mulle vaa EI SOPIS.

    VastaaPoista
  23. Janni, no joo nyt kun ajattelee :--D

    Ano, noh kiitos huomautuksesta : ) Ite kaipaan tähän tylsään lettiini vähän vaihtelua ja tykkään hirveesti tosta keskijakauksesta :D Pakko jotain keksiä tähän mustavalkoisuuden kaipuuseen.

    voldemort, sait mut niin nauramaan tolla kommentilla !!!! :D CAMELTOE! SELVÄSTI nytkun itekkin katton voi ihan hirveetä XD Oon hirveen kyllästyny sivujakaukseen kuten jo ylemmälle anonyymille vastasinkin kaipaan vaihtelua :) Kunnes keksin jotain uutta! Mä oon alkanu ottaan ton punasen huulipunan vakkari"asusteeksi" :) Kaikille sopii huulipuna, pitää vain löytää oma väri!

    VastaaPoista
  24. o/

    omistin kans joskus punaset skottiruudulliset housut :D ja multa löytyy myös noi samat raidalliset! oon kylläki joskus leikannu ne shortseiksi, mut kuitenki :D

    VastaaPoista
  25. On sulla vain nätti sisko!

    :)

    VastaaPoista
  26. Tosi kivat raitahousut ja hyvin sopii sulle! 8) himoitsen myös noita kiilakorkoja ♥

    VastaaPoista
  27. Ano, älä muuta sano : )

    Ansku, noi kengät on mun lempparikengät :) ja kiitos!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)