5. lokakuuta 2011

# I Don't give a Fuck.




Ihana Meri ja toverit ♥


Ultimate Breathe Carolina fan_girl Meri ja random.



 Luulin, että se Emo/Scene -genre on jo menneen talven lumia. Luulin, nimenomaan. Koko paikka kuhisi raccoonraitoja, iron fistin huppareita, pinkkejä converseja, mustaa kajalia ja  juopuneita turkoosihiuksisia rusettipantapäitä :'D Tuli ihan oma "nuoruus" mieleen. 

Nähtiin paljon tuttuja - yllättäen. Ihana Merikin, jota en ollut nähnyt about sataan vuoteen ♥ Keikka itsessään oli aika lyhyt, mutta mun lemppari biisit soitettiin joten tyytyväinen olen :-D Hyvä meininki ja mikään ei voita sitä tunnetta kun ihmiset ovat ihan fiilareissa nähdessään oman lemppari bändinsä♥
Breathe Carolina oli tosi jees! 

Olikos muita keikalla? Mitäs tykkäsitte? : )

10 kommenttia:

  1. Mun mielestä oli ihan helvetin huono keikka. Itsekkään ei edes pitäny sinne mennä, kun en ole moneen vuoteen kuunnellu (enkä edes ikinä täysillä fanittanu). Mutta kaverin seuraksi sitten lupauduin...

    VastaaPoista
  2. voi ei en muistanukkaa kuinka hyvä breathe carolina olikaa, pelastit mun päivän ku linkkasit ton I.D.G.A.F-biisin blogiis. kiiitos siitä (:

    VastaaPoista
  3. Ano, mä olin ihan jees fiiliksellä siellä ja oli hyvä meno :D BC ei kuulu munkaan suosikkeihin mutta tulipahan nähtyä. Lämppäri ei kovin hääppöinen ollut....

    nea christina, thee hee ^^ ole hyvä! Toi biisi on ihan sika hyvä! livenä vielä parempi, ainakin mun mielestä :D

    VastaaPoista
  4. Olivia, Meripä hyvinkin ♥

    VastaaPoista
  5. harmittaa ku en päässy tonne :c
    fiilistelin sitten kotona.

    VastaaPoista
  6. Niin siisti kuvaustausta tolla asulla. :)

    VastaaPoista
  7. Ai, harmi :( no BC varmasti tulee uudelleen :)

    Villiina, niin on! tykkäsin itekkin ♥

    VastaaPoista
  8. ihan vain näin tyhmäks kysymykseks, tupakoitko sä? en tuomitse !

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)