30. elokuuta 2011

# BEAUTIFUL HEADPIECE






Olin ihan tyystin unohtanut, että voitin Iso Britanialaisessa Hivenn - blogissa järjestetyssä arvonnassa. Palkintona oli bloggaajan omasta  Hivenj - mallistosta oleva hiuspanta. Ihastuin tuohon pantaan nähdessäni sen hänen itsensä yllä ja päätin, että kyllähän mä tuollaisen ihan mielelläni voittaisin - ja niin sitten kävikin! Sain sen viime viikolla ja nyt vasta ensimmäisen kerran sovitin sitä kunnolla päähäni. Se on ihana. Ei tähän muuta tarvitse sanoa. 

Hivenj - mallistossa on paljon kauniita ja luonnonläheisiä koruja ja asusteita. Ne miellyttävät silmää ja näyttävät mielestäni todella hyvältä. Jos haluatte tutustua lähemmin Hivenj - mallistoon klikkaa itsesi Etsyyn ---> Tästä ! Hänen itsensä yllä näkee myös usein kyseisiä koruja. Niitä pääsee ihailemaan Jazzyn (hänen itsensä) blogissa.  Sieltä löytyy myös aivan ihana " Show me your sketchbook" - sarja, jonne saa lähettää oman luonnoslehtiönsä antia. Hyvällä tuurilla, juuri sun luonnoksia saatetaan blogissa näyttää. Sieltä on kyllä löytynyt sellaistakin alemmuuskompleksin aihetta että huonompaa hirvittää! Käykää tsekkaamassa! Todella ihana blogi!

7 kommenttia:

  1. voi hei kuuleppas mistäs tommosia kirjoja sais? :o siis noita gaga-kirjoja. vai ovatko englanninkielisiä, ettei olla suomennettu?

    VastaaPoista
  2. mulla on kans toi kirja olu jo kauan, mutta siinä on tosi paljon kaikkea mitä en oo jaksanu lukea, mut muuten tykkään kyllä (: ja ne kuvat ♥ !

    VastaaPoista
  3. Misguided Ghost, kyllä tuo mun oma on ainakin suomennettu versio : ) eiköhän niitä ihan hyvin varustetuista kirjakaupoista löydy. Itse sain tuon lahjaksi niin en osaa sanoa tämän tarkemmin :)

    Ulla, mä en osaa lukea kirjoista vain "jotakin" : D mun on aina pakko lukea kaikki! plussaa kyllä kuvista!

    VastaaPoista
  4. Hehe, mä ostin ton kirjan itelleni joululahjaks. Oon lukenu pari kertaa sen ja on kyllä tosi koukuttava :D

    VastaaPoista
  5. Jade, todella koukuttava.. Mä vaan luen ja luen ja luen sitä kokoajan :'D

    VastaaPoista
  6. Thank you so much for the linky lovely!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)