7. heinäkuuta 2011

# Pride2011















Prideistakin alkaa olla jo kohta viikko aikaa ja mä saan aikaseksi kirjottaa vasta NYT! Herranpieksut, työt alko maanantaina ja enhän mä mitään muuta sitten oo ehtinyt tekemäänkään. 

Totta tosiaan, oltiin porukalla viettämässä Helsinki Pridea Senaatintorilla ja Kaisaniemessä koko päivä. Oli mieletön fiilis! Tosi lämmin päivä, ihania ihmisiä ja hyvä mieli. Kaisaniemessä hengailtiin, nähtiin tuttuja ja käväistiin katsomassa PMMP:n aivan ihana saippuakuplainen keikka. Oli mieletön Pride! 

Mitäs teille kuuluu? 

4 kommenttia:

  1. ihana tuo sun leopardimekkos ♥

    onko sulla muuten http://1.bp.blogspot.com/_7QlNZYuwqkw/TOQ5ejAQkSI/AAAAAAAAEcs/e1TgwV9a-xM/s1600/titititit+007.JPG <---- tollaset kiilakorot ja toi kuva on siis sun, kaivoin sen tuolta jostain blogistas mutta oon joskus muistaakseni nähny ne sulla ku oot esitelly niitä täällä blogissa ku ne nuo on aika hienot että mistä ne silloin hommasit jos sulla siis on ne

    VastaaPoista
  2. Ano, voi kiitos : ) Ei mulla ihan tollasia kenkiä ole mutta melkein samanlaiset. Toi kuva taitaa olla vaan kuva mun yhdeltä reissulta kenkäkauppaan ja kuvailin mukavia kenkiä : D

    VastaaPoista
  3. voi hemmetti oisin niin kovasti halunnu olla tuolla, mut olin just sillo rovaniemellä ni en päässy ;;;______;; (no vietin omaa pientä prideä siellä sedän ja sen miehen kanssa..... :D)

    VastaaPoista
  4. Taisuke, tämän vuoden pride oli mullekkin eka ja oli kivaa :---) no onneksi sulla oli omat pridet hihii! Ens vuonna sitten :))

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)