27. kesäkuuta 2011

# I AM NIKON - yes u are, my darling.


Hihhei, tilasin eilen itelleni uuden kameran! Oon miettiny uuden kameran hankkimista jo muutaman kuukauden ja kun tutustuin lähemmin ystäväni Taika-Kukan Nikon D3100 järjestelmäkameraan, päätin, että sellaisen mä haluan. Eilen sitten laitoin tilauksen tulemaan ja odotan kameraa jo kuin kuuta nousevaa. On myös ekstrahyvä, että jollain mun ystävällä on kyseinen kamera, sillä saan helposti yksityisopetusta :'D Oon totaalisen huono järjestelmäkameran käyttäjä - ainakin vielä! 

Oon tosi innoissani, koska oon halunnut järjestelmäkameran, jossa on valikossa videokuvaus ja tässähän on! Saan viimeinkin otettua laadukasta videokuvaa itsekkin - kunhan saan hankittua jalustan... ja kunhan se kamerakin saapuisi jo. 

Onko teillä jollain siellä näytön toisella puolella kyseistä kameraa? Varmasti on. 
Onko se ollut hyvä valokuvauskaveri? 

11 kommenttia:

  1. Mä oon just kans ostanu tuon Nikonin ja se on kyllä tosi hyvä ja helppokäyttöinen. Toki onhan vielä PAAAALJON opeteltavaa, että osaa käyttää kaikkea hyödyksi.

    VastaaPoista
  2. nikon d3000 on muuten parempi kamera. Tulee parempia kuvia jne, mutta siinä ei ole videomahdollisuutta.

    VastaaPoista
  3. Nita, joo järjestelmäkamera ei loppujen lopuksi ookkaan ihan mikään yksinkertanen kamera : )

    Ano, oon kuullu kans tuota, mulle ei kuitenkaan oo tärkeää saada ihan huippuluokkasia kuvia : ) ja videokuvaus mahdollisuus on plussaa jee!

    VastaaPoista
  4. itse kanssa tilasin vasta tuon saman kameran, mutta en vielä kuvia päässyt ottamaan kun ei ole vielä muistikorttia. :D Aikaisempi kamera nikon D80 oli hyvä, mutta kyllästyin nopeasti kun alkoi hallitsemaan kaikki kuvaus mahdollisuudet kyseisellä kameralla, mutta Nikonin kameroista en ajatellut luopua, huippuhyviä olleet mitä olen kokeillut omani lisäksi :)

    VastaaPoista
  5. minusta taas tuo minkä tilasit on parempi kamera kun D3000:D eli suosittelen!

    VastaaPoista
  6. Ano1, ainiin pahus. muistikortti .____. pitääki hankkia se sitten samantien kun kamera tupsahtaa postiin. Mulla itellä on ollu toi lelu Olympus E-410 ja... inhoan sitä vaikka se kohtalaisen hyvä kamera onkin :' D Aika vaihtaa mallia!

    Ano2, aijjaa :'D No mielipiteitä on moneksi!

    VastaaPoista
  7. mulla on nikon D3000 ja se on kyl tosi hyvä ! :--)
    kenelläkään mun kaverilla ei oo tota D3100 joten en voi vertailla :--D mutta nikon on paras merkki (:

    VastaaPoista
  8. musta toi nikon D3000 on parempi kuin D3100.
    D3000 saa paljon paremman laatuisia kuvia, vaikka ei siinä ole video mahdollisuuksia. mutta kuka niitä tarvisee? :-D tää oli sitte vain minun mielipide :)

    VastaaPoista
  9. vammasaurus, noissa malleissa on yleensä aika vähän eroja. D3000 ja D3100 on kumminkin aika lähellä toisiaan. Hauskasti sanoit, ettet voi vertailla kuvan laatua kun kenelläkään sun kaverilla ei ole sellasta ja silti D3000 on parempi ; D haha!

    Mulle videokuvaus on plussaa kun koen sen itelleni tarpeelliseksi : ) Kamerasta pitää löytyä kaikki mahdollinen!

    VastaaPoista
  10. mulla on toi kamera kans, ja mun mielestä se on tosi hyvä kun siihen oppii. (: mä ostin jo joulun alla sen.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)