24. kesäkuuta 2011

# Ei pysty meillon lanit.





"raybanit" - Pikkusiskon
biker & paita - H&M
kangaskassi - Weekday
legginsit - Gina Tricot
Wedges - Naomilta ♥

Meillä oli  täälä keskiviikkona kunnon kolmenkopla läppärilanit ( ja on vieläkin....).
 Onneksi ihanaksi yllätykseksi Weedi ja Nika tuli käymään pikaisella visiitillä täällä Jalasjärvellä keskiviikkona. En oo nähnyt Nikaa luoja ties moneenko aikaan ja oli ihana nähdä!  Mulla oli "Näytän Kaaokselta" - päivä, joten Piian "Ray Banit" pelasti päivän aika kepeästi. Täällä Jalasjärvellä kaaokselta näyttäminen on onneksi ihan arkipäivää.

Oon alkanut haaveilla jo mukavista shoppailureissuista kun palaan takaisin Helsinkiin. Oon huomannut, etten oo pitkiin aikoihin tuhlannut pennin penniäkään vaatekappaleisiin. Myös mun tatska-aika alkaa häämöttää jo pikkuhiljaa ja kammottaa ajatuskin siitä riittääkö mun rahat siihen. Onneks oon aika hyvät säästöt saanut jo säästettyä sitä varten, joten eiköhän se tuohon olkapäähän tule hakattua.

5 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)