16. toukokuuta 2011

# KANNUSTA SHAMPANJAA





taidan saada häädön eilisen takia. 

8 kommenttia:

  1. oot yli hyvä piirtämään , oikeesti .. kumpa mäki oisin noin hyvä piirtään c: ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla et joku muukin ei-jääkiekon-ystävä sekos eilen :DDD en oo koskaan ennen kattonu yhtään jäkispeliä kokonaan :D mut eilen kyl kannatti kattoa!<3

    VastaaPoista
  3. Ihana on sarjakuva, ja hienoo että muutkin bloggarit on innostunu kattoo jäkistä. :'D Ite jaksoin kattoo kaikki suomen pelit jotka vaan oli mahollista kattoo, tohon innostuu kunnolla !

    VastaaPoista
  4. voi vitsit yliparas toi sarjis XDD <3

    VastaaPoista
  5. mulle kävi vähän samalla tavalla mut ton ruotsi-suomi matsin olin päättäny kattoo, viime kerran ku se oli nii en ollu ees olemassa :---D

    VastaaPoista
  6. mulla kävi täysi samal taval suuri piirtei, ekaks selitän kaikille kui en ymmärrä mite kukaa jaksaa kattoo jääkiekkoo mut sit sunnuntain käännänki kanavaa ja kiljun iha innoissaa jokaisest maalist..

    mut tosi sulone toi sarjakuva! :>

    VastaaPoista
  7. vammasaurus, voi kiitos : )

    Klipsi, juu tuo oli munkin eka kokonainen matsi jonka katoin, ei olisi pitäny :'D olin ihan hulluna

    misguided ghost, minen kattonu ku tuon vain... inhoan jääkiekkoa... mut luulen et ton pelin jälkeen valitettavasti joudun kattoon kaikki seuraavat MM-kisat :'D

    Sinna, kiitti :'D

    geisterfahrer, juu mäki oon aika pikkunen sillon ollu :' D

    .annie, näinhän siinä käy, isänmaallisuutta perskeles ! : D ja kiitos!

    VastaaPoista
  8. Ihana sarjakuva, oot hyvä piirtää! :--D Mä vaan mieti, kui piirrät ittes aina peilikuvana näihi juttuihi? :---D noi sun hiukset siis. hih.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)