8. huhtikuuta 2011

# VANHAT BLOGIBANSUT - OH GOD

Ajattelin nyt muistella noita mun vanhoja blogibannereita. Mulla ei oo edelleenkään hajuakaan mikä ihme mulla on ihan ensimmäisenä ollut vaikka olen tuota picasaa tutkinut... Picasan mukaan kuitenkin tämä olisi ollut mun ensimmäinen banneri:

Kauhee sekamelska. Mutta tämä on AINUT jossa on ollut mun oma pärstä :D Ja pysyy ainoana! ( ehkä )

Seuraavana bannerina oli suunnitteilla alempi omapärstäkuva, joka ei kuitenkaan koskaan päätynyt banneriksi saakka. Väliaikaisena oli tuolloin tuollainen tylsä ruusu vain. 

Yhä mun ehdoton suosikki! Ensimmäinen piirtämäni banneri ja silloin päätin, että tämä on mun juttu! Ei tarvitsisi "päivittää" kuvaansa ja piirtämällä saa varmasti ihan uniikin. Tässä bannerissa taisi olla kyllä vielä paintilla tehdyt harmaat kehykset :-D

Sitten pian tulikin tämä, joka viipyi blogiani koristamassa tosi pitkään:

ihana myös ♥

Viiiiimeinen Dirty Dirty banneri (nyyhkis). Mun ylpeys. Oon tosi tyytyväinen tohon piirrokseen : )

.. ja ensimmäiset xoxo,nukke -bannerit! Olin ylpeä tästäkin, ja ellen olisi piirtänyt tätä nykyistä:

Tuo edellinen olisi vieläkin bannerina! Saa nähdä mitä seuraavaksi tulee. Aika kaiken kirjavaista ollut, mutta kyllä se tässä piirtämisessä pysyy varmasti! 
Mitäs sanotte? Eipä niitä hirveästi ole ollut. Minkälaista banneria te haluaisitte mun blogissa nähdä tulevaisuudessa? :)

xoxo 

8 kommenttia:

  1. Tykkään ihan kauheesti noista sinun piirtämistä, mutta olisi kiva nähdä taas joskus sun kasvot bannerissa :)

    VastaaPoista
  2. great illustrations

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Noi piirretyt on kivoja :) koska tosi monella bloggaajalla on oma naama bannerina niin tuo piirretty kuva on kivaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
  4. Nuo kaikki on upeita!! *o*
    Tykkään eniten just tälläsistä piirretyistä bannereista, koska oot huippu taitava piirtämään!
    ~Anni

    VastaaPoista
  5. Toi sun lehdistä tehty mekko on ihan sairaan siisti! 8D Noi kaikki sun piirtämät bannerit on tosi hienoja ja ihan oman tyylisiään, tykkäään!

    VastaaPoista
  6. Lili, kiitoksia : ) ehkäpä JOSKUS... :'D

    Charleston, thank you : )

    Ninja, kiitoksia! Toi on ihan totta ^^

    Anni, voi kiitos :')

    Laura, se on hieno! Harmi etten tiedä yhtään onko sitä olemassakaan enää kun se on Nikan tekemä :) ja kiitoksia!

    VastaaPoista
  7. musta toi painttihässäkkä oli hieno :D toi eka oli ehkä vähän (...) liian sekamelksa ja scenequeen ;)

    VastaaPoista
  8. meri, joo se oli jees : D ja ensimmäinenhän on aina ensimmäinen.. :'D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)