13. maaliskuuta 2011

# Tänään haluan.


○ Haluan "pappahousut". Mulla on yhdet, mutta ne ei ole tarpeeksi papat. Olisi kiva saada sellaiset mustana, armyvihreänä, beigenä, ohuella ruskealla vyöllä sekä nahkaisilla henkseleillä. Ja pillilahkeella!

○ Haluan uuden mustan kangastussin ja purkillisen mustaa kangasmaalia. 

○ Haluan tallustella hiekattomia ja lumettomia kesäisiä katuja Weekdayn wedget jalassa♥

○ Haluan uusia kauluspaitoja. Erivärisiä, mieluiten punaisen ja sinisen sävyisiä. 

○ Haluan täydellisen pitkän ja tuulessa hulmuavan tukan!

13 kommenttia:

  1. toi kasvokuva on kyl ihana ! oon kateellinen sun piirustustaidolle .___. <3

    VastaaPoista
  2. miten kauan sulla meni piirtäessä tota kuvaa?

    VastaaPoista
  3. oot huiman hyvä piirtämään :)

    VastaaPoista
  4. Sinna, voi kiitos : ) ja älä ole kateellinen ♥

    Ano, apua... en mä koskaan seuraa kauan mulla menee piirtämiseen aikaa. Mutta lyijykynä piirroksen tekoon meni about... tunti? ja tussaukseen ja värittämiseen samanverran... ehkä puolitoista... eli jotain 2½ tuntia. : ) suunnilleen.

    Ninja, kiitos : 3 ♥

    VastaaPoista
  5. voi oot niiiin maailman paras piirtäjä ! kadehdin ihan hirveesti ku ite en osaa piirtää yhtäään :(

    VastaaPoista
  6. janitaem, voi ei saa kadehtia ;__; ♥ ja kiitos ♥ en nyt suinkaan maailman paras : ')

    VastaaPoista
  7. Pappahousut mulle myös. Ja sulla on jo täydellinen tuulessa hulmuava tukka, joten sen voit poistaa listalta.
    -S

    VastaaPoista
  8. S, No eihän ole! pitää olla pitkä, tuuhea ja hulmuava... enemmän ku nyt on! :D

    VastaaPoista
  9. Mmm, sulla on ihania koruja, vaatteita, HIUKSET, piirrustustaitosi ♥ ja oot kaunis ! (:
    Sain just luettua KAIKKI postauksesi (eikä siihen mennyt kuin 'vain' kaksi viikkoa .. :'DD), mutta tässä on yksi uusi pysyvä lukija (;; Sun juttujas on kiva lukea (:: + Angus on suloinen ♥

    ps. Oon jalasjärveläinen :D

    VastaaPoista
  10. jessicrau, voi kiitos kiitos kiitos ^^ ♥ huh voin vain kuvitella mikä urakka on ollut! Samasta pikkukylästä ollaan siis! :D tai no minä jo parisen vuotta ollut vähän suuremmissa maisemissa...

    VastaaPoista
  11. äääää miksen mä voi olla yhtä hyvä piirtään kun sä ... äwwäwwää ;__;

    VastaaPoista
  12. Oho, ootpa hyvä piirtämään ! Ei kait tässä vaan voi olla ku kateellinen tommosista taidoista :3

    VastaaPoista
  13. Nina-, harjoitus tekee mestarin : )

    sarkku, no ei kannata olla :----))) mutta kiitos ! ♥

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)