3. maaliskuuta 2011

# Nom nom






Angus on nyt onnellinen kiipeilypuutelineraapimis....mikälien omistaja. Olisittepa nähneet kun Naomin kanssa päät savuten laitettiin tuota kokoon.. Vihasin. Mutta kaikki raivo oli sen arvoista koska kisu rakastaa♥



Hain tänään postista ihka ensimmäiset omistamani Converset ja rakastan niitä. Taitaa näkyä tästä lähtien mulla usein jalassa! Huusin kyseiset ihanuudet Huuto.netistä hintaan 30€ (+postarit). Converset on aina olleet mulla hankita listassa ( nimenomaan punaisina ) mutta koskaan en ole saanut aikaiseksi hankkia. Nyt ne ovat ja pysyvät ja haluan jo toisetkin... hmm mieluiten sellaiset jenkkitossut!

8 kommenttia:

  1. miten ihmeessä sulla riittää rahaa ostella? :D Musta tuntuu ettei mulla oo rahaa mihinkää..

    VastaaPoista
  2. Itsekin omistan Converset punaisina sekä ihan klassikko mustina. ♥ Ne on oikeesti ehkä parhaat kengät jalassa ikinä, vaikka ei siltä näytäkään. :_)

    VastaaPoista
  3. mullaki on tollane h&m:än kangaskassi=)

    VastaaPoista
  4. ei hitsiläinen, minäkin haluisin sellaiset jenkkitossut! mutta ei meinaa löytyä mistään :( ootko sä nähny jossain kaupoissa/nettikaupoissa sellasia?

    VastaaPoista
  5. Mikä se lehden numero on jos on aihe anguksest :)) ja jos pystyisit skannaa ne postaukseen olis ihana lukee :)) ja IHANAT HIUKSET!

    VastaaPoista
  6. Misguided ghost, kaikki aina kyselee tuota? : D En tuhlaa rahaa turhuuksiin ( baarit, alkoholi,tupakka, karkki sun muu shaiba) ja oon säästäväinen vaikka pienet tulot onkin pystyn usein ostamaan haluamani jutut!

    Hilija, mä en oo ihan samaa mieltä tuosta "parhaat kengät jalassa". mukavat kylläkin, mutta aika nopeasti tulee jalat kipeeksi : D ihania ne kuitenkin ovat ♥

    Ano, löysin täältä stadista jenkkitossut hmm cruel age nimisestä kaupasta Kampissa, nettikaupoissa en ole nähnyt enkä vielä muuallakaan liikkeissä : )

    Ano, voi sitä lehteä ei varmana kaupasta ainakaan enää saa mutta se oli viime vuoden viimeinen numero eli 6/2010. Mulla on se skannattuna ja laitan sen kun muistan ^^ ja kiitos! ♥

    VastaaPoista
  7. Joo no kai mä oon tottunu käyttää niitä ja sen takii tuntuu parhailta jalassa. : D

    VastaaPoista
  8. hilija, voi olla hyvinkin mahdollista! : D Pian kun mäkin kävelen vain joka päivä conssit jalassa ne on parhaimmat kengät jalssa :' D ♥

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)