22. maaliskuuta 2011

# last train home

Haloo Helsinki! - Maailman toisella puolen







Kevään tuoksun voi haistaa jo ilmassa. Tavarajunat laittoivat autot hetkeksi seisaalleen puomien toiselle puolen ja kiskon ja junan välinen kitka tuoksui kilpaa kevätheinän kanssa. Aina kun oli aikaa, napsaisimme tuossa tuoksussa muutaman kuvan. Harmi, että valokuvat eivät ikuista tuoksuja♥

Muistan aina ja ikuisesti, kun imuroin vahingossa toisen pitsihanskan imuriin, enkä koskaan muistanut ottaa sitä sieltä pois. 

18 kommenttia:

  1. Oioioi ihania kuvia :--)

    VastaaPoista
  2. milloi kerrot ne voittajat?:))

    VastaaPoista
  3. yritin oikeen sua ajatellen monesta paikasta (netistä) kattoo tollasii kenkii ja nää on parhaat mitkä löysin, eikä nää oo ees yhtään samanalaiset :< :DD

    http://www.brandos.fi/keds/spright-wf27733-black/a7561

    VastaaPoista
  4. annu, kiitos :)

    ano, maanantaina ( 28.3) vasta arvonta päättyy joten en osaa sanoa. En lupaa mitään vielä : )

    Janitaem, mä oon myös yrittänyt etsiä, mutta eipä mistään löydy .______.

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! *o* Noi värit ja maisemat on kivoja~
    Oispa jo muuten kesä..<3
    ~Anni

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! Toi tukka oli niin upea! :--))

    VastaaPoista
  7. Anni, älä muuta viserrä, onneksi se kesä sieltä kokoajan tuleepi ♥

    Klipsi, niin on ja aarrghh tahtoo sen takaisin .__. ♥ ja kiitos ♥

    VastaaPoista
  8. miten joku voi saada noin kauniita kuvia otettua? ;;o ei voi muuta sanoo ku wau.

    VastaaPoista
  9. Nina-, voi kiitos : ) ♥

    VastaaPoista
  10. haaa, mulla on täsmälleen samaa merkkiä/mallia olevat kiilakorot mutta ne on punavalkoset :D

    VastaaPoista
  11. sanatoisto on ystävä. älä yritä liikaa kun kirjotat. se kuulostaa tosi tökeröltä.
    toivottavasti otat tän rakentavana kritiikkinä, etkä "anon perus kommenttina"

    VastaaPoista
  12. Ano, voi piru vieköön!!! mistä ihmeestä löydän tollaset kengät uudet!!!!! :---DDDD

    Ano2, kyllähän mä otan rakentavana kritiikkinä kaiken tuollaisen. En mä mielestäni "yritä liikaa" :D ihan kirjotan omalla tavallani.

    VastaaPoista
  13. http://demi.fi/keskustelut/752603/mit-auml-mielt-auml-ootte-t-auml-st-auml-paidasta-kuva

    VastaaPoista
  14. oi ihania kuvia :3 ja noi hiukset!!!! perfecto. onks sul nois pidennykset vai ooks vaa nyt leikannu lyhkäsiks?

    VastaaPoista
  15. oi ihania kuvia :3 ja noi hiukset!!!! perfecto. onks sul nois pidennykset vai ooks vaa nyt leikannu lyhkäsiks?

    VastaaPoista
  16. ano1, no kylläpäs on mun paita saanu kovan kohtalon : D

    ano2, voi kiitos ^^ ♥ noissa hiuksissa on pidennykset ja nykyiset on ihan mun omat ilman pidennyksiä : )) mulla on kyllä pidennykset tuolla jossain vieläkin mutta oon niin laiska laitttamaan niitä :' D

    VastaaPoista
  17. Violetta E, Thank you honey♥ U're too ♥

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)