27. helmikuuta 2011

# Punaista




Ostin Maybellinen huultenrajauskynän. 

10 kommenttia:

  1. Millaseks meinasit leikata hiukset :) tee jotain radikaalia tälläkertaa! ;) ei sillä etteikö noi ois ihan mielettömän kivat hiukset jo nyt!

    ihana kans toi huulipuna :-)

    VastaaPoista
  2. Kaisu, ehei radiaalia ei ole tulossa : ) latvat siistitään ja kerrostusta lisää! En halua tehdä mitään radikaalia koska kasvatan pitkiä hiuksia :p

    VastaaPoista
  3. sulle muuten sopis kokonaa tummat hiukset ja näyttäisit niil paljon vanhemmalt ja jopa ikäiseltäs ja kauniimmalt. onha noi nykysetki ihan kivat mut ei vaan oo enää sun tyyliäs, sillee plää miten mä ny tän selittäisin =D mut jos oot tyytyväinen noihi nykysiin nii pidä noi. mut sinuna värjäisin tummaks ;)

    VastaaPoista
  4. rakastan lukee näitä sun tekstejä ku niis on aina jotain niin rentoa, uskallat olla oma ittes ja luoda omaa tyyliä. esimerkiksi justii toi huulipuna,mä en ikinä uskaltais laittaa itelleni kirkasta huulipunaa vaikka se toiski piristystä. uskon että se ei sovi mulle, mutta sulle todellaki sopii ! ♥ (;

    VastaaPoista
  5. miks et käytä enää pidennyksiä?:>

    VastaaPoista
  6. vai mitä et oot viittomakielinen :)

    VastaaPoista
  7. mitäh ootko viittomakielinen? siis osaatko viittoa täydellisesti?:o oohhhho !! ku itekki haluisin opiskella vk kielt :D mut siis ootko kuuro vai?

    VastaaPoista
  8. Ano, mä oon tyytyväinen tähän väriin koska tätä ei ole muilla ( no saattaa ollakkin) ja en pysty kuvittelemaan itteäni tummatukkaisena ja "tylsänä" : D Tukka on tänään värjätty ja sama väri pysyi!

    Bim, voi kiitos :' ) ♥

    Ano2, oon niin laiska. En jaksa laittaa niitä :'D

    Ano, en varsinaisesti ole viittomakielinen, mutta osaan jonkin verran : )

    Clara, thanks : ) ♥

    Violetta E., thanks honey ♥

    Ano, en ole kuuro :'D valikoiva kuulo mulla kyllä on. En osaa viittoa täydellisesti mutta osaan aakkostaa täydellisesti ja joitain viittomiakin. Mun äiti on kuuro tämän takia osaan viittomakieltäkin : D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)