25. helmikuuta 2011

# Mitä teille kuuluu?




Tämän päivän saldo:

○ Ihanan pitkään nukuttu aamu - ilman Anguksen häirintää♥
○ Weedi piipahti pikaisesti käymään täällä Jalasjärven kamaralla ♥
○ Käväistiin yhdessä Jalasjärven yläasteella, jossa ollaan kummatkin ahkerasti opiskeltu!
○ Ja totesin, etten mä nyt niin huono koulussa ole ollutkaan! ( laskin ensimmäistä kertaa päättötodistuksen keskiarvon :'D)
○ olin taas ylpeä kolmesta kympistä todistuksessa!
○ Käytiin ABC:lla kahvilla(weedi) ja cappuchinolla(minä)♥
○ Olen lukenut Jenny Downhamin Ennen Kuin Kuolen - kirjaa taas eteenpäin.
○ Katsoin yhden DVD:n The Vampire Diaresia taas♥
○ Söin kaksi jäätelöä
○ Skannailin kirjoittamiani artikkeleita koneelle ja laitoin ne muistitikkuun talteen
○ Nauroin Duudsonit Amerikassa - ohjelmalle♥
○ Söin iskän kanssa tummaasuklaata♥


14 kommenttia:

  1. tosi kiva toi uus banneri! (:

    VastaaPoista
  2. ihan kiva, plussat siitä et kerranki väriä. mutta on ehkä liian suttuinen piirros hienoksi kuvaksi kuitenkin.

    VastaaPoista
  3. Tosi hieno uusi banneri! Me like!

    VastaaPoista
  4. miks ihmeessä myyt tuon kivan raidallisen mekon?

    VastaaPoista
  5. fontin nimiii?=)

    VastaaPoista
  6. mmajee, kiitoksia ♥

    C.Jane, well.. uhmm.. what? : D u meen like "cool"? is that (meiga) portugal? Well if it means cool, thanks! : D♥

    Violetta.E, thanks gorgeous♥ littlebit messy and needs new colour but i love my hair♥

    Ano, mun tapani piirtää : ) mulla on kerran vain tainnut olla harmaa lyijykynä piirros ( ja se väliainen sotku mustavalkoinen) kaikki muut bannerit ovat olleet värillisiä ;p mutta banneri tulee vielä muuuuuttumaan ^^ mulla on paljon hyviä ideoita!

    Ano2, kiitoksia : ) ♥

    Ano3, se ei näytä (mielestäni) hyvältä mun päällä : ) Joten päätin laittaa sen tekemään jonkun muun onnelliseksi ^^ Onhan se ihana, mutta en halua pitää kaapissani vaatetta johon en ole tyytyväinen ja jota en kuitenkaan sen ihanuudesta huolimatta käyttäisi!

    Ano4, en oo ihan varma mitä fonttia nyt tarkotat mutta tekstin fontti on Inconsolala ja sitten esimerkiksi välilehtien fontti on Coming Soon : )

    VastaaPoista
  7. sun iskä mainittiin kodin kuvalehdessä 8) hyvältä kuulostaa päivä =) oi jalasj'rven abc !! first date <3

    VastaaPoista
  8. Meri, :o missä yhteydessä mainittiin? Ja jooooo first date ♥

    VastaaPoista
  9. munki tekis mieli mennä täs joskus käymään yläasteella,mutta en oo saanu oikeen aikaseksi ku on ollu muutot sunmuut täs pienellä aikaa.
    oliko sinne tullu paljo uusia opettajia vai näittekö weedin kans niitä ollenkaa ? :)

    VastaaPoista
  10. Bim, pari opettajaa nähtiin, mutta en mä uusista opettajista tiedä.. : D Eikä siellä ollut edes paljoa porukaakaan kun olivat kaikki jossain hiitopäivässä :--D

    VastaaPoista
  11. toi banneri on tosi kiva (::::

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)