24. helmikuuta 2011

# Anchor & Key





Raitapaita - H&M
Ankkuri-kaulakoru - Koolkatkustom
kangaskassi - Weekday
Sukkikset - ? 
Sormus - Gina Tricot
Wedget - Weekday


Aloitin eilen lukemaan Jenny Downhamin Ennen Kuin Kuolen kirjaa ja jo ensimmäisestä sivusta rakastuin Jennyn kirjoitustyyliin...♥ Kirjassa on takakannen perusteella muutenkin niin kaunis tarina, etten tiedä pystynkö lukemaan sitä tirauttamatta muutamaa kyyneltä. 

Onko muita kirjan lukeneita? :--) Itse olen vasta aloittanut joten ei mitään juonipaljastuksia! 

xoxo

11 kommenttia:

  1. äää toi sun murre on niin ärsyttävän kuulosta. etkö vois kirjottaa normaalisti?:D joudun kuuntelee tota kotona, ku mummo ja ukki on kotosin pohjanmaalta ja sillon varsinkin kun sukulaiset on kesällä kylässä sieltä kotoota..:s

    VastaaPoista
  2. Oon lukenu ton kirjan ja mun mielestä se oli aika huono. :P En oikein ymmärrä niitä ihmisiä jotka kehuu sitä.. Se päähenkilö muuttuu kirjan edetessä suoraan sanottuna ihan hemmetin ärsyttäväks. Loppukin oli ihan vammanen? Tajuat sitten ku luet sen..

    VastaaPoista
  3. Ano, löysin YHDEN murresanan! : D Mielestäni mä kyllä ihan normaalisti kirjotan. Pohjanmaanmurre on ihanaa, mutta jooo, jos joku kirjoittaa sitä melkein jokaisen sanan ei kestä enää munkaan pää. yhden sanan ei pitäisi häiritä ketään :' D

    Ano2, okei :D Mä oon sellanen ihminen, että tykkään aina lähes kaikista kirjoista jotka luen edes jotenkin. Ennen Kuin Kuolen kirja on kirjoitettu aivan ihanasti ja se on tällähetkellä se juttu josta pidän ♥ Saa nähdä mitä mieltä olen sitten kun kirja on luettuna kannesta kanteen : )

    VastaaPoista
  4. miten oot saanu tän postauksen otsikon ja ton "lähetä kommentti" tekstin täs noin kivalla fontilla? :D ja mikä toi fontti on ja mistä?

    VastaaPoista
  5. Ano, Ihmettelin samaa kun kaikenlaisia kivoja fontteja alkoi olla muissa blogeissa : D Mutta hallintapaneeli ---> ulkoasu --> ja sitten sielä muokkailee gadgetien, otsikoiden sun muiden fontteja : ) Niitä fontteja on tullut sinne uusia vaikka MILLÄ MITALLA! Mun pyyntöihin vastattiin siis :'D toivoin kauan aikaa uusia fontteja!

    VastaaPoista
  6. Mä en saa jostain syystä enää ilmotusta uusista merkinnöistä. 8(

    VastaaPoista
  7. really like your outfit. Loving that necklace:)
    followed you...come visit my blog:)
    x

    http://youbeaute.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Aivan ihana toi banneri! Luv! ♥

    VastaaPoista
  9. Hiruzoki, sen takia kun mun blogiosoite on vaihtunut : ) suosittelen aloittamaan mun blogin lukemisen ihan kokonaan uudelleen. Eli poistat mut sun blogilistalta ja lisäät uudelleen : ) luulen että näin pitäisi taas tulla postaukset uudelleen näkyviin! : )

    Scarlett.Adele, Thanks 4 following me : ) your blog is full of so beautiful pics ♥ ANd yeah i love that necklace too!

    Ano, kiitos! Mäkin oon erittäin tyytyväinen siihen ! : )

    VastaaPoista
  10. voi että, aivan ihana kirja on tosiaan! itse en ainakaan sitä lman kyyneleitä saanut luettua : D

    VastaaPoista
  11. Spoiledvercy, sain luettua kyseisen kirjan eilen itsekkin loppuun ja voi nyyhki se loppu oli niin surullinen ♥ Ihana kirja kyllä vain!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)