4. tammikuuta 2011

# U make me feel brand new yeah.



huh, nyt se vuosi 2011 on toden totta alkanut. Mulla on sellainen aavistus, että tästä vuodesta tulee todella hyvä! Tänä vuonna musta tulee virallisesti aikuinen ( 21 v.), aloitan luultavasti opiskelun (jos vain jonnekkin pääsen), saan sen pirun kämpän täältä pk-seudulta ja olen onnellinen. Näin olen päättänyt. 




Hulmuava tähdillä printattu paita on aika sähköinen näin talvella... ( sain mahtavan sähköiskun sovituskopissa!) Paita on kuitenkin malliltaan ja printiltään niin ihana, että päätin nyt aikani jahkailtua ostaa sen. Paidan hinta oli 35 euroa. 

Weekdayssä kävin ensimmäistä kertaa silloin joskus kun olin ensimmäistä viikkoa Helsingissä. Löysin sieltä niiiiin upeat kengät. Onneksi näin alennusmyyntien aikaan kenkiä oli vieläkin siellä - ja puoleen hintaan.






11 kommenttia:

  1. miten sulla on rahaa ostella koko ajan kaikenlaista?:) ja onko sulla paljon vai vähän vaatteita siellä sun vaatekaapissa?

    VastaaPoista
  2. ano, no...en osaa vastata. En mä nyt kuitenkaan kovin usein kalliita vaatteita osta. Tuon monkinkin paitaa mietiskelin kalliin hinnan takia vaikka kuinka monet kerrat.___. ostan vaatteet aina tietäen varmasti käyttäväni sen loppuun saakka : ) Nyt mulla ei kyllä oo rahaa ostaa enää yhtään mitään :'''D ja mulla on liikaa vaatteita, paljon on sellaisia joita en ole käyttänyt pitkiin aikoihin. kun muutan helsinkiin vien suurimman osan kirpparille :)

    VastaaPoista
  3. AIVAN IHANA tuo asukokonaisuus ♥ ja ihanat kengät! :-)

    VastaaPoista
  4. veera, oii kiitos ^^ ja ne ON ♥

    VastaaPoista
  5. oijoooi ihan yli söpöt noi kengät! :3 rakastuin!

    VastaaPoista
  6. ano, ne on iiiiihanat :--3 ♥

    VastaaPoista
  7. Kiva uusi banneri ja ihanat nuo kengät! :----)

    VastaaPoista
  8. Kiva ku teet pitkii postauksii!:) Mut mua häiritsee toi blogin ulkoasu, banneri on hieno mut ulkoasu on vähä kirjava/sekavainen ja tulee semmoinen vaikutelma et oisit japsityttöemotruuu!123 :D vaikket ookkaa mut miksei valkoinen tausta kelpaa? ajattelisit meitä lukijoita, meil ois sit helpompaa lukee ku ulkoasu ois vähä ''siistimpi''. jookoo:)

    VastaaPoista
  9. ano, kiitoksia : ) oon miettiny ihan samaa taustasta, mutta valkonen tausta on niin TYLSÄ..... ja mä oon kaikkea muuta kuin tylsä :--D Tiedän että lukeminen helpottuis ku tausta olis vähän neutraalimpi.. mutta hyrrr kauhistuttaa ajatus tylsästä valkosesta taustasta... mutta katsotaan jos asialle vois joskus jotain tehdä.

    VastaaPoista
  10. Noi kengät on jotkut niin ihanat *u*♥

    VastaaPoista
  11. nanacchi, hiih niin ne on :--3 ♥

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)