9. joulukuuta 2010

# ###



ginatricot 9,90€

Olen:
• käynyt jouluostoksilla hermoilemassa. Onneksi osa lahjoista on jo ostettu.
• rakastunut ginatricotissa - sormukseen. 
• ihmetellyt lumen määrää.
• yrittänyt olla positiivinen - ja olen ollutkin - kävellessäni auraamattomaa tietä metrolle valtavien lumihiutaleiden täyttäessä silmät, nenän ja suun. 
• tullut kotiin lumiukkona.
• katsonut Sinkkuelämää vitos ja kutos tuottiksia.
• syönyt liikaa mandariinejä.
• yllättynyt!
• tehnyt Tumblr - blogin, jonka muokkaamisesta en tajua mitään.Joten taidan lopettaa sen samantien. PYH MUKA HELPPOKÄYTTÖINEN!
• taistellut Anguksen kanssa. 
• saanut ihanan synttärilahjan ja synttärikortin! 
• ihmetellyt minne pari lukijaa ovat kadonneet!
• katsellut ihmisiä Itäkeskuksessa.
• viettänyt tunteja Suomalaisen Kirjakaupan kirjahyllyillä. 
• ostanut itselleni uuden kalenterin vuodelle 2011. 
• ikävöinyt.
• yrittänyt muistaa ostaa uuden meikkivoiteen ja meikkisiveltimen, mutta en koskaan muista. 


xoxo


11 kommenttia:

  1. millasia joululahjoja ostit? kerro mulle, oon ihan hukassa mitä ostan kavereilleni 8(

    VastaaPoista
  2. Komia pää tytöllä. Tykkään.

    VastaaPoista
  3. ano, voi enhän mä voi kertoa mitä ostin tai mun stalkkaavat kaverit saa selville tätä kautta ;___; tiedän tunteen, joululahjojen ostaminen on kamalaa... ja en oikeestaan voi auttaa kun en tiedä minkälaisia kaverisi ovat : ) käytä mielikuvitusta! ♥

    pippariina, kiitoksia! : D ♥

    VastaaPoista
  4. Mikä siin on et tähän aikaan vuodesta kaikki syö liikaa mandariineja?? :DDDDDDDDDDDDDDDD Mun saldo on tällä viikolla neljä pussillista.:)

    VastaaPoista
  5. taisuke, mandariinit on parhaimmillaan jouluisin! :--D 4 PUSSILLISTA! mä oon syöny vasta yhden pussillisen :--D

    VastaaPoista
  6. ui, toi tukka on niin ihana tossa ekassa kuvassa ! ainii ja kiva sormus 8>

    VastaaPoista
  7. Mari, kiitoksia kovasti ^^ ♥

    VastaaPoista
  8. munki lukijoita katoo... alkaa vissii vituttaa juttujen taso:DD

    VastaaPoista
  9. Vähä ihana toi GT:n sormus, mäki tahron! :)
    Oon ihan ohittanu sun synttärit, onnea paljon näin myöhäs! :)

    VastaaPoista
  10. tiina, voi kiitoksia ^^ ♥ koskaan ei ole liian myöhäistä : )

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)