11. lokakuuta 2010

# Fluffyball


He's so cute.

10 kommenttia:

  1. missä kaupungissa sä oikein asut? :)

    VastaaPoista
  2. anonyymi, Kurikassa Etelä-Pohjanmaalla, tämä on just ja just kaupunki :'D

    VastaaPoista
  3. ehkä mä bongaan sut sitten hesassa :D keskiviikkona lady gagaaa

    VastaaPoista
  4. elli, saattaa hyvinkin olla mahdollista että bongaat ! : D

    VastaaPoista
  5. angus on liian söpö, oikeesti et saa laittaa noita kuvia tänne siitä tai kohta mä tungen mun hamsteriin jotain mömmöjä et se muuttuis kissan näköseks! :o

    .. eivaa! mut siinä olin kyllä tosissani, että tuo kisu on ihan liian söpskä :3

    VastaaPoista
  6. jassu, juuri tämän takia oon pyrkiny vähentämään anguksesta kuvia MUTTA EN PYSTY SIIHEN :D... ehkä ne jossain vaiheessa hiipuu.. epäilen kyllä :' D

    VastaaPoista
  7. Tolla kisulilla on koko ajan sellanen surullinen ilme. :D

    VastaaPoista
  8. Ei Angusta voi olla liikaa. Tajuttoman söpön näkönen poika. Ja rakkaalla lapsella tulee olemaan monta nimeä, mitä nyt omaa kissaa tulee kutsuttua otukseksi, makkaraksi ja ties miksi 8D

    Pidä hauskaa Helsingissä ^^

    VastaaPoista
  9. anonyymi, niin on, nuo silmät tekee sen niin surulliseksi : D tai sit se on oikeesti surullinen kun oon niin kamala enkä anna sen repiä mun sukkia ; (

    toinen anonyymi, varmasti pidän hauskaa helsingissä! Anguksella on jo kaksi nimeä.. saa nähdä mitä vielä tuleepi :-- D

    VastaaPoista
  10. aaaa en kestä ku toi kisu on niin sulonen!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)