18. syyskuuta 2010

# Love affair


8 kommenttia:

  1. ihania kuvia taassen ♣

    VastaaPoista
  2. ootko koskaa ajatellu värjätä hiuksias kokonaan mustaks tai kokonaan vaaleeks? :-) meinaan sulle sopis vaikka just mustat ihan sikahyvin! nii ja kauanko sulla on ollu toi "cruellan hiustyyli"?

    VastaaPoista
  3. eero, kiitos kultsi : 3 ♥

    anonyymi, voi kuule monet kerrat oon ajatellu värjääväni kokonaan mustaksi ( vaaleeksi en oo koskaan ajatellut, mutta mulla on ollu vaaleet kokonaan : D) mutta rakastan tätä mustavalko tyyliä niin paljon etten raaski värjätä kokonaan mustaksi : ) mulla on ollu "cruella" hiukset jo 3-4 vuotta, en muista tarkalleen : ---- )

    VastaaPoista
  4. Ihanaa kun päivität tälleen useesti. Kun muiden seuraamieni blogien päivitystä joutuu odottelemaan aina noin sata vuotta..

    VastaaPoista
  5. tykkään kauheesti sun hiuksista tollain kun niitä ei oo tupeerattu! ♥ ps: gtssä myydään leoturkista kuudellakympillä ja se on melkein identtinen ton mun motelin turkiksen kaa ja mä en tiedä vielä aionko pitää sen vai myydä ni jos kiinostaa niin ehkä saisit sen reilulla viidelläkympillä mutta pitää vielä katsella!:-)

    VastaaPoista
  6. anonyymi, kiva kuulla ^^ pyrin siihen että saisin päiviteltyä useesti : )

    ida-maria, aws kiitos kultsi : ) ♥ oi kuullostaa ihanalta :---333 ♥

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)